czwartek, 30 stycznia 2014

Jeszcze tydzień!

Wczoraj było jeszcze dokładnie 7 dni do przyjazdu R5 do Warszawy. Za tydzień R5 rozpoczynają kolejną trasę koncertową, rozpoczynając ją oczywiście w Proximie, u nas! Nie obyło się bez tweeta od Riker'a. Jak dobrze zobaczyć słowo "Poland" od swoich idoli ♥


PL: 1 tydzień do rozpoczęcia trasy! Zaczynamy w Polsce! #ŚwiatowaTrasaKoncertowaLOUDEREuropa

Nie mogę się już doczekać aż zagościmy ich w naszym kraju, mimo tego, że nie będę mogła ich zobaczyć ;/

17 komentarzy:

  1. Pocieszę cię, ja też nie jadę. :(
    Coś mi się wydaję że Polskę zapamiętają, chodzi mi mrozy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie jadę :C Mam nadzieję, że ktoś nagra cały koncert <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, Żelku...
    Wychodzi na to, że razem będziemy rozpaczać...
    Ugrh...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również rozpaczam.Mam urodziny w dniu koncertu i nie jade.Pocieszam się tym że dzięki 4fun tv Polska poznaje R5
    bo puszczją ich teledysk o godz. od 15-16 od poniedziałku do piątku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również rozpaczam.Mam urodziny w dniu koncertu i nie jade.Pocieszam się tym że dzięki 4fun tv Polska poznaje R5
    bo puszczją ich teledysk o godz. od 15-16 od poniedziałku do piątku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bliźniaczka *-* Też mam urodziny w dniu koncertu ♥ Przykro mi, że nie jedziesz :<

      Usuń
    2. A jak masz na imię i z jakiej miejscowości jesteś ( ja mam na imię Ola mam za tydzień 13 lat i jestem z Poznania )

      Usuń
  6. Super!!!
    Szkoda, że nie mogę być na koncercie:C

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo widze że autorka bloga też nie jedzie... witaj w klubie ! Skąd jesteś? Strasznie mi smutno,przykro,źle...DLACZEGO MY ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłośmy sie do DLACZEGO JA? :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jadę bo nie mogę tak sama objechać pół Polski....niestety, ale dzień wcześniej mam urodzinki. <3 takie pocieszenie, ale powoli i ono nic nie daje. Chciałabym jechać. Będę z wami rozpaczać dziewczyny ;( Tego chyba nie przeżyję. A teraz takie info dla autorek bloga: Plisss poproście w poście, że jak ktoś jedzie na koncert R5 <3, żeby to nagrał. Taka mała prośba. Jeśli ktoś w ogóle ktoś da radę. Plissssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadę ;D Spróbuję to nagrać i udostępnić, ale nie obiecuję..
      Nie martwcie się to napewno nie jedyna szansa na spotkanie ich.. Ja też początkowo nie miałam jechać, ale potem jakoś namówiłam rodziców. Ale jeśli chodzi o was to nie traćcie nadziei, bo marzenie się spełniają, jeśli się w nie wierzy!!! <3

      Usuń
    2. Co do nagrań to mam kilka osób które pokusiły się by je nagrać, więc na pewno nagrań nie zabraknie :)
      I zgadzam się z anonimkiem, marzenia się spełniają. Jak nie teraz to za jakiś czas. Pamiętaj, R5ers się nie poddają ^^

      Usuń
    3. Taa właśnie "marzenia się spełniają" moje spełnia się dzień przed koncertem! :) zbieg okoliczności? oba są dla mnie straszliwie ważne ale powinnam się cieszyć z tego co już mam tutaj bądźcie optymistkami ! To nie jest i nie będzie ostatnia szansa na ich spotkanie. Uwierzcie w swoje marzenia,bo one naprawdę się spełniają.a to marzenie o spotkaniu R5 myślę że spełnimy przy następnej okazji :) JESTEŚMY R5ers I MY SIĘ NIE PODDAJEMY !!!

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )