czwartek, 2 stycznia 2014

GIFY *-*

Przeglądałam dziś pewną stronę i znalazłam super gify! Najbardziej podoba mi się, gdy Laura i Ross, na planie serialu "Austin i Ally" robią "TOTAL", a Dez pyta "Co jest?!". :D
Friends

Kocham też ten gifek *0*
Ally's

Pocałunek :O

Hahahahaa.. :D

;33

Finał 2 sezonu będzie smutny :'C

*u*
Auslly Hug
Steal Your Heart
Head pat

:O (już niedługo ten odcinek!!!)
Austin & Ally

I moje ulubione *-* - Próba pocałunku pod jemiołą (Próba nr. 1)
Nie mogę znaleźć próby 2 ale mam nadzieję, że znajdę! :D

Miało być "trochę" a wyszło dużo...
No nic!

Jak wam się podobają? *u*

5 komentarzy:

  1. Nie uważasz, że to trochę zbyt banalne żeby na takim blogu, na dość dużym poziomie umieszczać banalne gify? I to jeszcze takie, które znajdę na pierwszym wyszukiwaniu w google bo są praktycznie wszędzie? Przepraszam ale taka prawda. Jeśli chcesz na siłę napisać jakiś post to lepiej tego nie rób, to bezsensu...
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z tego co wiem ona jest tu nowa więc HELLO ;-) nie chce być jakaś nie miła czy coś ale taka jest prawda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, trochę wyrozumiałości:) W końcu dziewczyna jest nowa, musi się zaklimatyzować:) Trochę czasu jej dajcie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwólcie, że to ja ją potem ocenię xd nie zniechęcajcie dziewczyny >_< Jak napisał ktoś powyżej, musi się zaklimatyzować ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )