piątek, 24 stycznia 2014

Ostatni dzień na planie.

Czytając różne tweety twórców A&A można dowiedzieć się, że 24 stycznia 2014 roku to ostatni dzień na planie najlepszego serialu ever. no chyba, że Disney zgodzi się na czwarty sezon lub film ;3 Jak na razie to czuję, że za kilka godzin skończy się moje życie :/ A wy jak się czujecie? :c



Sezon 3 się kończy, robimy sobie przerwę!  


Kończąc pisanie scenariusza do finału sezonu trzeciego... 


I mam dla was kilka informacji na temat 3 sezonu:
1. Nie będzie żadnych crossoverów (ostatni był z Jessie),
2. Sezon liczy 22 odcinki (bardzo mało ;c),
3. Kręcenie mashup'a, który był w odcinku "glee clubs and glory" trwało 6 godzin!,
4. Nie będzie innego intro (tamto, które dodawałam, to musiała być jakaś reklama ;c),
5. Jest szansa na 4 sezon, wszystko zależy czy Disney się zgodzi. Trzymajmy kciuki!
Wszystkie informacje są potwierdzone, ponieważ przeczytałam to na oficjalnych twitterze kreatorów ;P

15 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak by wyglądał taki film z Austina & Ally. Mi również smutno z tego powodu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierze. Ja się chyba zabije. Dlaczego ? Ja kocham tan serial. Trzeba zrobić akcje na tt xD
    Jeju chyba się załamie :((((((( ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się dość okropnie:/ Mimo iż u nas jeszcze końca 2 sezonu nie ma-,- Ale jak sobie pomyślę, że to po prostu koniec, to brak mi słów :'( Mam nadzieję, że powstanie film<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Umieram!!!! Ale licze na czwarty sezon

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdycham! Czemu coś tak piękne nie może długo trwać? Niech wezmą przykład z ICarly i niech zrobią 7 sezonów! Ja nie chcę końca.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam zwiastun filmu A&A znajdziecie go na moim blogu

    http://r5-lauramarano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE!! Ja się nie zgadzam!! ;C Mam nadzieję, że będzie 4 sezon. Może faktycznie trzeba zrobić akcję na tt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy Polska zrobiła akcję, ale np. USA zrobiło #AustinandAllySeason4 i #NoWayICanMakeItWithoutAustinandAlly czy jakoś tak:) Można się dołączyć:)

      Usuń
  9. moje życie straciło sens :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chce, aby ten serial się kończył kiedykolwiek :( dlaczego nie może być jak "moda na sukces" ?! niby beznadziejny z tego serial, ale mają tysiące odcinków. Dlaczego z takim zajebistym serialem tak szybko kończą???!!!!!! Zabije się. Już życie me traci barwy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje życie się już skończyło..
    Ja nie rozumiem Disney'a. Wiem, że teraz i tak by nic nie ruszyło z 4 sezonem, bo Ross, trasa i w ogóle. Ok. Ale skoro to zależy od D. to nie powinien się nad tym zastanawiać. Skoro Austin&Ally to najpopularniejszy serial na DC, to dlaczego chcą go zakończyć? Szczególnie, że popularność serialu ostatnio bardzo wzrosła m.in za sprawą pojawienia się Auslly. A przecież większa popularność dla A&A, to większa popularność dla DC. Czemu, np. wkładają tyle pieniędzy na promowanie dajmy na to Violetty? Violetta tu, Violetta tam. Aż można szału dostać. "Nowe odcinki Violetty!" są zawsze. A nasz serial?
    Przecież ja osobiście tak wiele mu zawdzięczam. Założyłam swojego bloga - znalazłam nowe hobby, poznałam R5, bo wcześniej nie za bardzo ich kojarzyłam, zagłębiłam się w nową, internetową społeczność i wreszcie poznałam nowych wspaniałych ludzi. Nowych wspaniałych ludzi, bardzo utalentowanych i przyjaznych, którzy często potrafią rozbawić do łez, lub podnieść na duchu po ciężkim dniu. I chociaż większości z was, moi drodzy, bo o was tu mówię, nigdy nie spotkam, to i tak cieszę się, że mogę się z wami komunikować.
    I dlatego boli mnie, że to od czego wszystko się zaczęło teraz się kończy...
    Jednak będę starała się wierzyć, że nie kończy się na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiadomo, czy Disney chce go skończyć. Decyzja jeszcze nie zapadła.

      Usuń
  12. Spokojnie. Scenarzysta A&A napisał coś w stylu "narazie A&A wrap party ,a już wkrótce znów zobaczycie tych wariatów w sezonie 4"

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )