czwartek, 2 stycznia 2014

Spotkanie z gwiazdami Disney Channel!


Czekałam aż natrafię na tą reklamę, żeby zobaczyć kiedy to będzie, bo wcześniej przeczytałam o tym gdzieś indziej ;d W końcu (weszłam do domu ze szkoły i akurat leciała reklama!) na nią trafiłam i zrobiłam 2 zdjęcia.
Spotkanie z gwiazdami rozpocznie się w nadchodzący poniedziałek (06.01.) o godzinie 17:40 na kanale Disney Channel. Będziemy mogli się co nieco dowiedzieć m.in. o Rossie i Laurze.



Widziałam gdzieś tą reklamę po angielsku, ale niestety nie mogę jej znaleźć.

3 komentarze:

  1. Mam do was Wieeelką prośbę. Ponieważ jadę jutro w góry na weekend ( tsa, nie ma śniegu a ja na narty jadę xd), to nie wiem czy zdążę na "odcinek" (nie wiem jak to nazwać), więc chciałabym się zapytać czy miałybyście ochotę dowiedzieć się kiedy będzie powtórka.
    J. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obiecuję, że nagram tą "reklamę" i spróbuję wstawić na bloga ;) Jeśli oczywiście mnie gdzieś nie wyniesie..

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )