wtorek, 28 stycznia 2014

Nowa odsłona

Dość długo czekałam na nowy szablon, dlatego tak długo panował nastrój świąteczny na blogu. Za to dziś, został już wykonany i mogłam wstawić go na bloga. Za nową grafikę serdecznie dziękuję Eveline Dee z szaloniarni Wonder Templates. Szablon jest cudowny i jestem jej ogromnie wdzięczna za zrobienie go. Wreszcie blog wygląda normalnie, a wręcz cudownie.

Zaktualizowałam boczną kolumnę. Dodałam daty i miejsca zbliżających się koncertów R5, pojawiły się linki do portali społecznościowych. A przede wszystkim dodałam shoutbox'a, czyli inaczej czat, który w planach miałam już bardzo dawno. Chciałam tylko poczekać na szablon. Wystarczy zjechać trochę na dół. Możecie rozmawiać do woli ;)

A teraz pytania do was: Jak wam się podoba? Czy chcielibyście, żebym coś jeszcze dodała, albo zmieniła? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )