piątek, 13 czerwca 2014

Austin & Ally - Hunks & Homecoming promo

Od kilku dni po internecie krąży promo odcinka, którego premiera już 22 czerwca w USA. W odcinku tym pojawia się nowa postać - Gavin, który będzie ubiegał się o Ally, która od razu mu się spodoba. Nie zdradzę wam jednak, czy Ally także coś do niego poczuje. Zobaczycie w następnych odcinkach (po części także w tym). Do tego, Austin jest zazdrosny, bo uświadamia sobie, że nadal kocha Ally. Jak myślicie, uda mu się zdobyć jego 'eks'?


16 komentarzy:

  1. to na samym końcu jak Ally będzie rozmawiać z Austinem to bedzię strasznie słodkie bo chyba Ally zapyta się Austina czy jest zazdrosny a on powie: "tak Jestem" i wyjdzie..........
    Kocham
    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tu chodzi o to, że Austin każe jej wybierać między nim a Gavinem, a ona go zapytała, czy pyta na serio i on odpowiedział, że tak.

      Usuń
    2. Aaaaaa nie wiedziałam bo taka była sytuacja i myślałam że tak będzie sorki :)

      Usuń
  2. O MÓJ BOSZZZ... Jak ja lubię, gdy któreś z nich jest zazdrosne. Szczególnie Austin! ♥
    Zapowiada się świetny odcinek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ona bedzie z Gawinem. A Austin będzie z jakąś Piper. Zerwą ze sobą w tym odcinku co bd studniówka i wtedy już bedzie Auslly <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał gratuluję umysłowości teraz to odkryłaś ????????

      Usuń
    2. nie czepiaj sie jej -,- ty też lepsza nie jesteś ~v

      Usuń
    3. JESTEM, bo na Wiki są opisy prawie wszystkich odcinków i to przeczytałam w tamtym roku tak na środku

      Usuń
    4. Ee nie? Xdd rozwalasz mnie xd ten odcinek byl kręcony na początku TEGO roku wiec skąd na wiki mógłby być opis ?? I o co chodzi z tym 'tak na środku'? O.o

      Usuń
    5. na środku chodzi o to że opis był prze ze nie czytany w połowie tamtego roku

      Usuń
    6. miało być: przeze mnie czytany.........

      Usuń
    7. aha :D ale i tak Cię nie rozumiem czemu Ty sie czepiasz...

      Usuń
    8. OMG daj spokój Anonimku

      Usuń
    9. po prostu Cie nie 'czaje' o.O czepiasz sie kogoś a sama idealna nie jesteś...

      Usuń
    10. Ojeju, o co ta sprzeczka ludki ;p Nie kłóćcie się ;)

      Usuń
    11. Spoko wejdź w swoją pocztę nie do strony tylko twoją

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )