czwartek, 5 czerwca 2014

Skończona szkoła Laury

W minioną sobotę, Laura skończyła szkołę. Jestem z niej bardzo dumna, a na "zakończeniu roku" wyglądała świetnie. Zawsze mi się podobało, jak widziałam takie "oficjalne" stroje w amerykańskich szkołach :D Dodała zdjęcie z tej o to uroczystości. 





Napisała przy nim: (przetłumaczyłam) 
W ostatnią sobotę rano, czułam mieszankę dumy, radości, smutku i wdzięczności (w zasadzie jestem emocjonalnym wrakiem). W ciągu tych czterech lat liceum, przeżyłam jedne z najszczęśliwszych chwil mojego życia, jakie miałam w swoim życiu do tej pory. Nie da się dosłownie opisać jak się czuję, że miałam te doświadczenia. 

To co napisała jest piękne. Serdecznie jej gratulujemy :) 

P.S. Co do ostatniego zdania, to może być trochę dziwnie przetłumaczone, ale to najbardziej sensowny przekład na polski :) 


3 komentarze:

  1. gratuluje! oo widać że chodzi do katolickiej szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko już było na blogu....

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )