poniedziałek, 23 czerwca 2014

Na planie kręcenia odcinka "Hunks & Homecoming"


Podczas premiery nowych odcinków Austina & Ally, Raini lub Laura zawsze je w jakiś sposób komentują. Tym razem, Raini napisała nam kilka ciekawostek na temat kręcenia tego odcinka! Przygotowałam dla was przetłumaczone tweety.

"Innym zakończeniem tej sceny, było trącanie nosa Ross'a przeze mnie. Hahaha" (Chodzi jej o scenę, w której Ally mówi Austinowi o jej randkami z Gavinem, gdzie później pojawia się Trish by go "pocieszyć" :P)


"Mimika pomiędzy mną a Ross'em, była strasznie zabawna. Naprawdę, nie mogliśmy przestać się śmiać haha"


"Podczas jednego ujęcia, Ross przypadkowo zwalił Laurę z ławki. Hahaha" (Dlaczego ja ciągle się z tego śmieje? Hahahahaha próbuje sobie to wyobrazić XDD) 

"Podczas ujęcia kiedy Ross wychodzi, Cameron czekał obok drzwi, i kiedy Ross je otworzył możecie go zobaczyć stojącego tam 😂 próbował uciec"


2 komentarze:

  1. "Ross przypadkowo zwalił Laurę z ławki." Hahahahah xDD Aż za realistycznie to sobie wyobraziłam xD Nie no, to jest najlepsze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę ekipę<3 Raini jest the best, kocham normalnie<3 xD

    PS. Zapraszam na opowiadanie i proszę o komentarz pod nowym rozdziałem :) http://lovemelikethat-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )