środa, 18 czerwca 2014

Fun Club

Jak już mówiłam w komentarzach - dodaję już posta na temat nowego Fun Club'u. Kupiłam dopiero dzisiaj, więc teraz dopiero będzie o tym post :)
Od razu przepraszam za ostrość haha. W razie gdybyście nie mogli rozczytać czegoś, to śmiało pytać :) 
Życzę miłego czytania 


  

Niestety jedyną rzeczą, która była o Laurze (pomijając o A&A) jest połączenie jej i Ross'a jako dzieci :) 

  





TERAZ UWAGA. ZAPAMIĘTAJCIE TEN MOMENT. NAPISALI ODDZIELNY "ARTYKULIK" O RIKER'ZE. NADAL W TO NIE WIERZĘ.






Kiedy tak czytałam o tym wisiorku, który Ross ma zawsze przy sobie, to aż poszłam po swój i go z dumą założyłam i miałam łzy w oczach. Nie wiem czemu... 




Więc to tyle! Moim zdaniem było bardzo dużo informacji o R5, a m.in. Ross'ie, co się rzadko zdarza. Nie obraziłabym się gdyby dodali jeszcze plakat haha. 
Przypominam, że aby było jeszcze więcej informacji, to musimy głosować tutaj! ---> KLIK





25 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd masz wisiorek R5? Dostałaś? Kupiłaś? I gdzie i za ile? :^,^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie (bo mam taki sam) to Wiki go kupiła (albo dostała) na ich koncercie w Polsce za 50 zł :)

      Usuń
    2. Kupiłam na koncercie. Nie pamietam za ile :)

      Usuń
    3. To Ty bylas na koncercie ale szczesciara. Mama mnie nie chciala puscic bo Wawa jest daleko od Wielkopolski... :(

      Usuń
    4. No wiesz... Ja mieszkam w Gdańsku :D jechalam z przyjaciółką i jej rodzicami i tylko dlatego moja mama sie zgodziła :)

      Usuń
  3. Chciałabyś widzieć moją reakcję, kiedy zobaczyłam osobny artykuł o Rikerze, kapcie mi z nóg spadły XD Zrobiłam to samo co ty, kiedy czytałam o tym wisiorku, nie wiem czemu ale zrobiło mi się jakoś miło na sercu <3 Mam wielkie szczęście, że go zdobyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałabym ci lajka gdybym miała jak hahaha xD

      Usuń
    2. Przybij piątke dziewczyno! :D Czułam dokładnie to samo. Wszystkie wspomnienia wróciły... Ach, niesamowite. Pozdrawiam cię! :D

      Usuń
    3. I wzajemnie <3

      Usuń
  4. A znacie jakas stronke (fajnie by bylo jak by byla z polski) zeby kupic taki wisiorek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, nie raz szukałam :) jest tylko jak zrobić samemu a ja tego nie polecam

      Usuń
    2. A ok... :( a gdzies za granica, ale pewnie drogi bedzie. A w niemczech? :)

      Usuń
    3. Wydaje mi sie że ORYGINALNY znajdziesz tylko na ich oficjalnej stronie. Ale jutro jeszcze poszukam specjalnie dla ciebie :)

      Usuń
    4. Oooooo ale jestes kochana... :*

      Usuń
    5. Ja zrobiłam wisiorek sama ;) nie jest najlepszy ale mój. :) i chyba to sie liczy najbardziej... :*

      Usuń
    6. Nie ma sprawy, trzeba pomagać innym! :D Zwłaszcza jeśli znam się na temacie haha. Oczywiście, że własnoręczna rzecz jest najlepsza! Aczkolwiek przyjemnością jest tez mieć coś, co pochodzi od nich, oryginalnie :) Cieszę się, że spróbowałaś zrobić coś sama! Mogłabyś mi może podesłać zdjęcie na maila? :) : wiktoriar5err@gmail.com

      Usuń
  5. Lau jest jeszcze w horoskopie. Góra przekątna od Rossa. Chyba na Victorią Justice. Sprawdź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! Jejku, nie wiem jak to ominęłam haha. Jutro dodam jeszcze zdjęcie. Dziękuje! :)

      Usuń
  6. Nareszcie zaczęli widzieć R5, a nie samego Rossa. Wcześniej pamiętam, jak mnie szlag trafiał, gdy widziałam "R5 i Ross Lynch", albo "Ross Lynch i jego zespół". ;D
    Jak się cieszę, że redakcja Fun Cluba w końcu poszła po rozum do tej przesiąkniętej Dawidem Kwiatkowskim i One Direction głowy i w końcu przejrzała na oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, widzisz, uważam tak samo! Zawsze uważałam że Fun Club pomimo tego że jest dosc drogi, to i tak najlepszy! W innych gazetach amerykańskich piszą o wszystkich, nawet o Rydel, Rocky'm itd. Dlatego tutaj kupuję tą gazetę, bo Bravo robi sie co raz bardziej beznadziejne :)

      Usuń
    2. Czy ja wiem... Mnie w Fun Clubie to wkurza, że jest dużo obrazków, a mało tekstu. Ja wolę czytać gazetę, a nie oglądać. :)
      Ale cóż. Ostatnio słyszałam, że przeciętny Polak jest mało wymagający i woli obrazki. Ech... Polskie społeczeństwo głupieje. xD

      Usuń
    3. Z tym się zgodzę :D Za dużo tego wszystkiego ale jeśli miałabym wybierać pomiędzy tym, żeby coś pisali o nich i było dużo tego wszystkiego niepotrzebnego, a między brakiem informacji i brakiem zbędności, to wybrałabym odpowiedź "a" :D No cóż... Dobre i to! :)

      Usuń
  7. Wiktoria się wzruszyła <33 heheszki XDD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )