wtorek, 17 czerwca 2014

Nominacje do Teen Choice Awards! + GŁOSOWANIE

2014 Teen Choice Awards on FOX
10 sierpnia odbędzie się gala Teen Choice Awards. Nie wiadomo jednak czy R5 albo Laura się tam pojawią. Pomimo tego, dziś ukazano listę nominowanych osób. Oprócz Ross'a (jakże by nie XD), na liście jest także Laura (AAAAA *__*), R5 i Austin & Ally! Mamy niestety dość dużą konkurencję, ale choćbym miała siedzieć całymi dniami i nocami będę na nich głosować. Zresztą, sama świadomość, że Austin & Ally znalazło się pomiędzy takimi serialami jak Glee.. Jejuu *_*

CHOICE TV SHOW: COMEDY
Austin & Ally
Glee
New Girl
Sam & Cat
The Big Bang Theory

CHOICE TV ACTOR: COMEDY
Andy Samberg, Brooklyn Nine-Nine
Ashton Kutcher, Two and a Half Men
Chord Overstreet, Glee
Jim Parsons, The Big Bang Theory
Ross Lynch, Austin & Ally

CHOICE TV ACTRESS: COMEDY
Debby Ryan, Jessie
Kaley Cuoco, The Big Bang Theory
Laura Marano, Austin & Ally
Lea Michele, Glee
Mindy Kaling, The Mindy Project

CHOICE MUSIC GROUP
5 Seconds of Summer
Fifth Harmony
One Direction
R5
Rixton

Głosujemy tutaj -> LINK
Niestety trzeba się zalogować, ale mam nadzieję, że przez to nie olejecie sobie tego i nadal będziecie głosować. Dodatkowo, głosować można tylko raz na dzień ;/ Trzeba będzie wbijać na stronę codziennie :D
Do dzieła Lauratics, R5ers i A&A-lovers! ♥

8 komentarzy:

  1. Wow jestem tak strasznie dumna . Najbardziej z Lau bo przecież to jej pierwsza nominacja , jeśli się nie mylę . Ja już zagłosowałam . Szkoda tylko , że można głosować jeden raz dziennie , ale będę głosowała codziennie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole...
    Pieprzyć to, że muszę się zalogować. Nie martw się Żelku, jestem gotowa siedzieć z tobą dniami i nocami. Możemy głosować ;3 Zaopatrzę się tylko w jakiś prowiant, i możemy klikać!

    Tylko żeby reszta fanów Laury, Rossa, R5 i A&A sobie tego nie zlekceważyła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, kiedy zobaczyłam, że i R5 i Ross i Laura i A&A jest nominowane to po prostu skakałam ze szczęścia :D Fakt mamy duuuuużą konkurencję, ale jesteśmy nominowani, a to już coś <3 Poza tym jak się weźniemy w garść to możemy naprawdę dużo zdziałać, a jest o co walczyć *___* Ja już zagłosowałam i na pewno będę wchodzić na stronę codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie będzie można obejrzyć tą gale? + muszą wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zajebiście. Napewno tego nie oleje za wiele dla mnie znaczą.♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Loguję się i mi wyskakuje że nie jestem zgodna z regulaminem. Co ja mam zrobić. Ja chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już głosowałam ♥
    Możemy być dumni z Rossa i Laury :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam! mam to gdzieś że trzeba się zarejestrować nawet jeśli to byłoby płatne to i tak bym głosowała całymi dniami. Mamy ogromną konkurencje ale jak się postaramy może coś dla nich wygramy (oby). <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )