piątek, 20 czerwca 2014

R5 Loud Blue Peter 2014

Wczoraj R5 wystąpili w programie Blue Peter. Na początku mówią tam o 17 krajach z Louder Tour :D Niestety dodaję dopiero dzisiaj, ponieważ nie mogłam znaleźć żadnego dobrego filmiku. Ten jest na "świeżo" haha. Niestety nie wiem ile piosenek tam grali. Kiedy dowiem się o innych, od razu wam je tu wstawię :) Na razie macie tu Loud. 
Tak poza tym, zauważyliście jak Ross śpiewa? Trochę dziwnie, jakby już był zmęczony tym śpiewaniem. Do tego dziwnie trzyma wysoko gitarę. No cóż, może mi się tylko tak wydaje :) 


10 komentarzy:

  1. Też myślę,że Ross wydaje się być zmęczony śpiewaniem.Chyba za wcześnie zaczął śpiewać po tej chorobie gardła :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tutaj oni wszyscy wydają się zmęczeni. Dziwić im się nie ma czego bo jakbyście co dziennie byli w innym miejscu, mieście, kraju i kontynencie to też byście byli zmęczeni. Poza tym po chorobie gardła powinien mieć bardzo dużo odpoczynku od śpiewania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziewić się że są znęczeni

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt z nas się nie dziwi. Po prostu tak stwierdziłam. Nie uznałabym tego za "zdziwienie"

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaje że może oni nie są znudzeni ale śpiewają tak specjalnie (dokładnie Ross),bo na twarzy nie widać znudzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. a skąd macie informacje, ze on był chory?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie, przecież oni cały czas koncentrują. Nawet jak mają dzien czy dwa przerwy między show to siedzą w jakiś radcach, studiach, telewizjach i nie obejdzie się bez śpiewania. Mają prawo byc zmęczeni podróżując tu i tam. Co 3 dni będąc gdzieś indziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że Ross śpiewał tak specjalnie, ale może mi się tak wydawać. A jeżeli są zmęczeni to nie ma co się im dziwić, skoro cały czas dają koncerty, podróżują, są w radiach, dają wywiady itd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, on może i śpiewa trochę jakby specjalnie, ale widać zmęczenie - bynajmniej takie jest moje zdanie :) Na szczęście chociaż trochę odpoczną bo kolejny koncert we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tym zmęczeniem. Rzeczywiście już po nim to widać. Co di gitary... Może tak po prostu wygodniej się gra ;p i nie wiem jak wy, ale uważam że to solo instrumentalne, które zrobili jest ZAJEBISTE!!! <3 Omg najlepsze jakie słyszałam EVER!!!!! :D niedługo będą kręcić 4 sezon A&A, kolejną część TBM i do tego dochodzą jeszcze koncerty. On będzie naprawdę wyczerpany ;/ z rzeszą całe R5, ale nie oszukujmy się... Ross na najwięcej do roboty w tym czasie. Główny wokalista i aktor

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )