środa, 1 października 2014

Austin & Ally Cast - Anti-Bullying PSA [HD]

Wczoraj pojawił się filmik, na którym ekipa Austin&Ally odpowiada na hejty,  Mówią tam m.in. o tym, jak dostają głupie komentarze i że to już nudne. Przypominają także o tym, że jak mamy taki problem, gdy ktoś nas dręczy, mamy się zwrócić do kogoś o pomoc - z kimś porozmawiać. Bardzo się cieszę, że poruszyli taki temat. Myślę, że daje dużo do myślenia :) 


Najbardziej powaliło mnie stwierdzenie o Calum'ie: On ma na prawdę duże czoło. Hahaha. Do Laury z kolei trafiło: Laura jest idiotką. Raini z kolei przeczytała: Raini Rodriguez jest denerwująca i sprawia, że chce mi się rzygać (nie jestem pewna co do drugiego członu, tylko to w sumie się zgadza). Wypowiedź do Ross'a chyba zrozumieliście :) Odpowiedział: Myślę, że prawie wszystko pokryte (wtf? Nie jestem nawet w 50% pewna tego co powiedział hahah. Tylko tak zrozumiałam, bo za szybko mówił. Nawet nie wiecie ile się męczyłam z jego wypowiedzią XD).

Za wszelkie źle przetłumaczone teksty, przepraszam, ze względu na trudne warunki do oglądania (autobus).



5 komentarzy:

  1. o laurze napisali że jest idiotką a nie że mie jest idealna
    PS. uwielbiam tego bloga, odwalacie naprawdę świetną robotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Jak już mówiłam - trudne warunki XD W sumie to są podobne słowa haha. Już poprawiam, dziękuję za poprawkę :)
      P.S. Dziekujemy za miłe słowa :)

      Usuń
  2. "I think that covered everything" - Ross xd
    To znaczy tyke co "to wszystko tłumaczy"

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mowili o Rossie???

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )