niedziela, 26 października 2014

[VEVO Lift] R5 - Easy Love (Studio Session)

Dziś dostaliśmy kolejny filmik od R5, tym razem jak w studiu grają piosenkę "Easy Love". Kolejną prawdopodobnie będzie "Stay With Me", czekamy! ;3



Nad filmikiem podzieliła się z wami Żelko Jadek. Jako, że dodałyśmy posty o tej samej tematyce, postanowiłam usunąć swojego, a tutaj umieścić to co pisałam wcześniej :) 
(Żelko Jadek - mam nadzieję, że nie będziesz na mnie za to zła :) ) 

Dzisiaj widzimy kolejną piosenkę ze studia, a dokładniej "Easy love". Według mnie, udało im się to, pomimo, że brzmi to inaczej niż w wersji oryginalnej (to logiczne XD). Zmartwiło mnie to, że Ross nie wyciągnął w końcowym refrenie. Trzymałam kciuki i tylko mówiłam: Ross, nie zepsuj tego. Jednak postanowił tego nie robić. Może to lepiej, skoro ostatnio widzimy, że coś jest nie tak :/
Aczkolwiek bardzo podoba mi się zakończenie. Tu mu wyszło świetnie :D 
A wam co się podobało, a co nie? :) 

P.S. Widzieliście ruch Ross'a w 1:15?. Hahahah, co to jest XD
Jeśli to jest trzecia z czterech piosenek, to znaczy, że kolejna będzie "Stay with me"! Już się nie mogę doczekać. Oby nas nie zawiedli! Wierzmy, że wyszło im świetnie :)
Chyba zwariuję do tego czasu hahaha. 
(Przepraszam za moją dziwną czcionkę XD)

Wiktoria Ok. 

7 komentarzy:

  1. TYLE OBAW
    TYYYYYLLLEEEE OBAAAAWWW.

    A tu szok. Ross wyciągnął.
    1:16 zabiło mi Raffy.
    A od 3:05 - *-*

    Tak. Stwierdzam, że nie mam praktycznie nic do zarzucenia.
    C:

    I czuję, że SWM albo nas zabije, albo nas przestraszy.
    Ross, nie zawiedź nas c':

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie im to wyszło. Zakochałam się w końcówce ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeezu, kocham ich <3.

    Głos Ross'a. Fakt jest chory, ale myślałam, że się rozpłynę! Wykonanie świetnie im wyszło. Nie ma to jak mentalna krytyka xd
    Czekam tylko na Stay With Me. Szykuje się wielką bomba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd wiecie, że Ross jest chory?

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie najbardziej zaskoczyło i po części zasmuciło że R5 mówili że nie chcą już tworzyć różowej muzyki a jednak jeszcze im daleko do dotrzymania słowa. ja ogólnie jako fanka rocka nie przepadam za popem bo kojarzy mi się to z gwiazdkami które próbują się za wszelką siłę wybić. wiem, że R5 stać na więcej bo covery rockowych piosenek są naprawde dobre, czasem lepsze od oryginału. zresztą HMUOY jest chyba ich najlepszą piosenką która pokazuje, że jednak chcą być dojrzalszymi muzykami i powoli do tego dążą. kocham R5 choć nie wiem czy mogę powiedzieć że należę do fan domu. są to bardzo ciekawi i utalentowani ludzie. jeśli ktoś nie zrozumie mojego przekazu do końca to już tłumaczę: przez pop nasi idole mają fanów w wieku 13-18 lat czyli to są nastolatkowie. więc co z resztą? właśnie gdy będzie dojrzalsza muzyka, będą i dojrzalsi fani. i ich sława będzie się ciągnąć po calutkim świecie (choć i tak są już dość sławni) i wtedy więcej osób może ich poznać i pokochać. tak na koniec tyko podkreślam że to moja opinia i każdy może się ze mną zgadzać lub nie :) to tyle :) ~W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, aczkolwiek czekamy na nowe LP C:
      Zobaczymy, co przyniesie.
      Poza tym, oni są jeszcze dziećmi tak naprawdę xD Dajmy im.czas na to, żeby jeszcze dorośli C:

      Usuń
  6. Jest już "Stay with me" ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )