środa, 22 października 2014

Wywiad z R5

Kilka dni temu w sieci pojawił się wywiad, który z osobistych powodów, dodaje dopiero teraz. R5 odwiedzają w nim dom Malin Olsson, która przeprowadziła z nimi wywiad. Zespół mówi o swojej karierze, ale nie tylko. Olsson łapie Rossa na boku i pyta go o jego relacje z Laurą Marano! Przetłumaczyłam dla was tę część, bo całego wywiadu nie dam rady.

Melissa: Ross, musimy porozmawiać o jednej rzeczy. Bo ty masz inną karierę oprócz grania w zespole. Grasz w serialu takim jak Austin & Ally, czy filmie Teen Beach Movie. Jak to jest tworzyć Austin & Ally?
Ross: Austin & Ally jest naprawdę fajne. Plan i ekipa i wszyscy, są naprawdę przyjaźni i zabawni. To jest świetne, kocham z nimi pracować.
M: I wiele osób pyta mnie, czy ja zapytam ciebie o to, czy jesteś z Laurą?
R: Nie, nie jestem z Laurą. Na pewno nie w tym momencie.
M: Oh, ok. Byłeś zakochany?
R: Czy byłem zakochany? Um..
M: Z nią!
R: O, z nią?
M: Tak, takie jest pytanie.
R: Nie wiem... Nie, jeszcze nie. Nie wiem. Może pewnego dnia. Może. Nie wiem.


4 komentarze:

  1. Czuje że może po zakończeniu A&A będą razem.
    Tak mi się wydaje.
    No bo Laura powiedziała że Austin i Ally też nie są razem W TYM MOMENCIE
    Nie Wiem.
    Zobaczymy... ja mam nadzieje że Raura się stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten uśmiech i słowa Rossa: I don't know... on musi coś czuć do Laury ;) przecież gdyby tak nie było poprostu by zaprzeczył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ross mówił o nim i o Laurze że nie są razem to miał dziwną minkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a to dobrze cz źle ?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )