wtorek, 7 października 2014

[Aktualizacja 3] R5 na planie Violetty

Nikt z nas nie wie jakim celem było odwiedzenie planu Violetty (założę się, że każdy z was słyszał o serialu. w końcu trudno by umknęło nam to uwadze, skoro cała Polska o tym mówi...), ale na oficjalnym instagramie R5 pojawiło się zdjęcie Rossa i Jorge'a Blanco. Wprowadziło ono nie małą kontrowersję w R5Family. Nie wiadomo, czy Ross pojawi się w serialu (jak było np. z Bridgit Mendler), czy pojawili się całym zespołem na planie po prostu, bo grali akurat w pobliżu koncert. Gdy dowiemy się czegoś więcej, na pewno napiszemy.


A wy co sądzicie? Chcielibyście by Ross zagrał w Violetcie?

[Aktualizacja]
Okazuje się, że w jednym z odcinków serialu wystąpi całe R5. Wiadomo, że zaśpiewają jedną ze swoich piosenek.


[Aktualizacja 2] Kolejne zdjęcia z obsadą :)


 


[Aktualizacja 3] Dzięki Martinie wiemy, że R5 zagra Heart Made Up On You! 


Cargando

#VIOLETTA3 #R5

Ver en Instagram

42 komentarze:

  1. To by była wielka "reklama" dla A&A i R5. Jednak się z tego nie cieszę... ten serial jest głupi i pusty... Mam nadzieję, że w nim nie wystąpi. Z resztą nie wydaje mi się, że tam wystąpi w końcu ( z tego co zdążyłam wywnioskować ) był tam jeden dzień nawet i nie i raczej tak szybko by tego nie nagrali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie nawidzę tego Rossa. Nie powinien występwać w tym serialu.

      Usuń
  2. Ja bym nie chciała , żeby Ross w tym wystąpił . Nie lubie tego serialu . Wszystko kręci się tylko wokół tej Violetty , a inne seriale to co ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. możliwe, że całe R5 tam wystąpi. Może coś w stylu One Direction w iCarly? Osobiście za serialem nie przepadam, ale chętnie zobaczyłabym go u boku Martiny Stoessel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Bardzo się ciesze, że się w taki sposób rozsławiają. Ciesze się też, że tam wystąpią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się cieszę że tam wystąpia :D! Jestem wielką franka Violetta ( jako serialu ), i uwielbiam Jorge Blanco :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Oni będą tam grali jak napszykład college11 bo @officialr5 na insta opublikowała zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jak w porównaniu do innych się nie cieszę :))) Rossa bym przeżyła, ale R5 już nie. O ile wiem to wszyscy chcieli, aby R5 wreszcie przestało być nazywane disneyowskim zespołem, wystep w taki serialu nie przyniesie niec dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale im to raczej nie przeszkadza, bo się zgadzają na takie coś :) To skoro im nie przeszkadza, to czemu nam ma przeszkadzać? :)

      Usuń
    2. Tak, tak wiem, że im to nie przeszkadza :) Tylko większość z R5Family chciałaby, żeby w końcu oderwali się od Disneya i byli takim już prawdziwym zespołem bez wspomagań z Disneya

      Usuń
    3. no tak, ale wiesz jeżeli oni sami chcą występować, to należy to uszanować, nikt przecież ich do tego nie zmusza.. :)

      Usuń
    4. ale ja to szanuję, po prostu wyraziłam swoje zdanie :)

      Usuń
  8. Oni chyba zagrają HMUOY, bo Ross nie ma gitary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra.
    ROSS, DEBILU.
    Ale nje obwiniajmy ciebie, w końcu w pewnym stopniu jesteś zależny od DC, umowa to umowa :')
    Let's be honest. Też nie chcę ich w tym serialu, nawet na sekundową scenkę, ale jeśli się pojawią, to obejrzę fragent z piosenką. Jednakże jeśli zyskają po tym fanów - to tylko 9-13latki i to na moment. Ofc, o ile skminią coś poza ryjcem Violetty i tych jej kochasiuf. Daj Boże, żeby nie :')
    Niech przestaną się ciągać za DC. Oni tego nie chcą, ja wiem. To głównie DC szarpie ich, bo Ross ma tę umowę -.- Ja nawet już nie chcę 5 sezonu A&A, 4 wg mnie wystarczy. Bo, ludzie, Ross może i ma zaraz 19 lat, ale reszta zespołu jest starsza i wątpię, żeby za parę lat nadal chcieliby być gwiazdkami Disneya.
    So. Wkurza mnie ich występ w tym szicie, ale przeżyję :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było idiotyczne co napisałaś. Ten serial oglądają też starsi niż 13 lat ludzie i nie mów, że przez nie będą mieli chwilowe fanki, bo ja dzięki A&A poznałam R5, gdyby nie oni, ot nie wiem czy bym poznała. Jeżeli nie chcieliby to mogą odmówić, przecież nikt im nie każe, R5 sami musieli sie zgodzić, bo to oni mają wystąpić, nie sma Ross, więc oni musieli tego chcieć. To, że Ross ma umowe nie znaczy, że ta umowa obowiązuje cały zespół. Pogodzcie się z tym i tyle. Nie macie nic już teraz do powiedzenia. A wasze 'hejty', robią się już troche żałosne.

      Usuń
    2. Tak.
      "Panie Ross, wystąpi pan w Violettcie?"
      -.-
      NIE HEJTUJĘ, KURNA.
      JAKBYM HEJTOWAŁA, TO CO ZE MNIE ZA FANKA?
      R5 są też poniekąd związani z radio disney. Bo gdyby nie, to w radio byłby tylko Ross, a nie cały zespół.
      Anyway, nadal twierdzę, że fani zdobyci przez Violettę nie zostaną na długo, bynajmniej nie wszyscy.
      Fajnie, że chcą się rozsławiać, good. Ale w taki sposób? .-.

      Usuń
    3. Umowa, to umowa ale ani R5 ani Ross nie muszą się zgadzać na takie rzeczy. Jeśli mieli to w kontrakcie z DC to przykro mi bardzo, ale oni taką umowę podpisali czyli się zgodzili :)

      Odnośnie serialu powiem tylko, że być może publiczność to głównie młodsi ale popularny okropnie. Więc czemu sądzisz, że im się dzieje krzywda występując tam? :c

      Usuń
    4. Nie im, tylko nam c': Ten napływ 6latek... Dziś przy kasie w sklepie stała podjarana 4-5latka z gazetką Violetty. C':
      Zresztą, to tyle z mojego zdania. jest go ofc więcej, ale komenatrz ma ograniczenia + na.telefonie niewygodnie się pisze c:
      Pożyjemy, zobaczymy co z tego wyjdzie :D

      Usuń
    5. ja uważam że Sparrow pisze sensownie ;3 serio no pomyślcie. R5 chcą być dojrzalszym zespołem a przez jakąś pustą violke nabierze im sie do naszej familii dużo 10 latek -,- anonimie po Twoim komentarzu wnioskuję że sam masz jakieś 9-13 lat i bronisz się tylko bo chcesz poczuć się doroślejszy . no ale dobra to prawdopodobnie od nich nie zależy więc ok :)

      Usuń
    6. ANIU.
      TY PISZESZ WSZYSTKO, CO MAM DO PRZEKAZANIA :')

      Usuń
  10. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!! Co oni znów wymyślili ? Ale się wkopują..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkopują? bo chcą się bardziej rozgłosić? zastanówcie się, ten serail jest znany. I KAŻDY, podkreślam KAŻDY z was, jeżeli byście dostali propozycje zagrania w przynajmniej jednym odcinku, lecielibyście z językiem na brodzie i mówilibyście, że to dobry serial.

      Usuń
  11. Serio? Violetta? Lepszego serialu nie mogli wybrać xD (sarkazm)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja będę trzymała stronę z tymi uśmiechniętymi, ponieważ bardzo lubię ten serial. :)
    Oczywiście nie jaram się każdą sceną Leonetty (Te działania są jedynie zarezerwowanie dla scen z Auslly ;3), nie płaczę razem z Violettą oraz nie rozumiem jak ktoś z (w miarę) przeciętnym głosem może być najlepszy w całej szkole, gdzie uczą się i też osoby z głosem ciekawym, i... niespotykanym? Tak, to dobre słowo. Ogólnie nie przepadam za główną bohaterką... Trochę jest taka zbyt płaczkowata... xD
    Tak, czy tak cieszę się, bo Violetta to jednak jeden z najpopularniejszych seriali młodzieżowo-dziecięcych (Tak, Violettę oglądają także nastolatki... Dun Dun Duuun! xD) tego roku i coś mi mówi, że to będzie niezła reklama... Tak jak miała ją Bridgit Mendler. ;P
    Martwicie się, że zaraz zaczną kojarzyć R5 jedynie z Violettą? Raczej nie, bo do tego zespołu jest już przyklejona "łatka" z napisem Austin & Ally... Chociaż też się cieszę, bo dzięki temu dowiedziałam się, co to Ross Lynch i R5. Achh... Jakie moje życie byłoby ubogie, gdyby nie to... xD) Przepraszam za dość niespójny komentarz... Za dużo myśli jak na takie malutkie okienko.. xD
    Czas myśleć pozytywnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jakaś osoba, która ma takie samo zdanie jak ja! :)

      Usuń
    2. Zgadzam się co do tej części z "łatką" A&A. Dopóki ten serial będzie leciał, doputy będą przez niego zyskiwać fanów. A w Violettcie to tylko miniepizod, w końcu jest to hiszpański /tak?/ serial, więc długo tam nie zabawią c: Afanki Violetty zwrócą najpierw uwagę na Violettę i jej reakcje, potem ewentualnie na Rossa i stana się Little Rossers, a potem MAYBE, co starsze fanki, to na R5.
      Danke, gute nacht.

      Usuń
    3. Popieram ;) ogolnie tez lubie ten serial (jednakze ruchy glownej bohaterki mnie denerwuja... sa takie... sztuczne :/) i ciesze sie, ze r5 tam wystapia :) to chyba bedzie najlepszy moment w calym filmie :') wiec czekam na ten odcinek :)

      Usuń
    4. Nie zgadzam się z tobą Captain, ja jestem na tej stronie piewszy raz w życiu, dowiedziałam się o niej po przez bloga Violetty więc już r5 ma +1 fana dzięki Violettcie, niby nic wielkiego jeden fan, ale to jednak coś ;)

      Usuń
    5. Powiedziałam "niewiele" a nie "wcale" C:
      ~Sparrow

      Usuń
    6. Miło mi, że się ze mną zgadzacie .:)
      @Capitan Sparrow: Nie oglądałaś zapewne odcinka z Bridgit, wię wyjaśnię ci. (:
      Kiedy Bridgit była w studiu zaśpiewała swoją piosenkę. (W przypadku R5 zapewne będzie to HMUOY. (Dziwny skrót... xD)) I przez następny miesiąc, a może i dłużej męczono wszystkich widzów DC tym fragmentem serialu. :)
      Dodatkowo R5 jest przedstawione jako R5, czyli wielki idol bohaterów Violetty. Pewnie będzie (Aaa! To R5, to R5!!!), więc taka mała fanka oglądająca serial pomyśli, że może to coś fajnego, skoro sama jej Vilu za nimi szaleje... ;P
      Do tego mamy tygodniową reklamę, że "Ross Lynch wraz z R5 odwiedzi Studio On Beat!!!".
      Ja widzę tu jedynie same plusy. :)

      Usuń
  13. A Ja się Tam cieszę :) Uwielbiam Viole :) I cieszę się że R5 wystąpi w tym serialu :D Tylko mam nadzieję że nikt z R5 nie zakocha się w Violetcie XD Jak każdy nowy chłopak XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem tylko tyle o lol

    OdpowiedzUsuń
  15. Missi Lambre@ - poznałaś R5 przez jakąś stronkę i już uważasz się za fankę.To moje gratulacje -pewnie nawet nie znasz imion członków zespołu albo nie słyszałaś żadnej piosenki. - -'

    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele ich piosenek dzięki temu cudownemu blogu, przecież po lewej są klipy prosto z yt :) Może i nie znam członków zespołu ale bardzo spodobały mi się ich piosenki i z wielką chęcią kupiłabym ich płytę, może jeszcze trochę brakuje mi do jakiegoś "super fana" żeby znać ich imiona ale jednak jakimś jestem c;

      Usuń
    2. Alex nie ma co reagować negatywnie tylko cieszyć się z kolejnej siostry i że tak powiem się nią opiekować haha :D Każdy z nas zaczyna od zera a z każdym dniem i usłyszeniem piosenki po raz kolejny czyni nas bliższym dla zespołu <3 Czas od kiedy jest się fanem nie ma znaczenia tylko to ile w tym szczerości i miłości :D Więc witaj Missi :* :D

      Usuń
    3. Cóż. Może i nie zna, ale fan nie musi znać wszystkich szczegółów z życia swoich idola. Wystarczy jego muzyka, racja? :)
      Przecież nie słuchamy piosenek, bo Ross jest przystojny, Rocky ma fajny tatuaż, a Rydel lubi Hallo Kitty... xD
      Witaj w naszej #R5family Missi! ♥

      Usuń
    4. Macie rację sorry po prostu trochę mnie poniosło.Byłam w lekkim szoku czytają że R5 zagra koncert na palnie Violetty. Ale to nie istotne witam w rodzinie Missi <3 Mam nadzieję że się dogadamy w końcu jesteśmy jakby ,,rodziną"-R5family

      Alex

      Usuń
  16. No w sumie troszkę mnie poniosło.-Witamy w ,,Rodzinie" :D
    Alex

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )