wtorek, 7 października 2014

Salut~

Witam, witam i o zdrówko się pytam!
Wątpię, by którykolwiek czytelnik lub redaktor znał mnie z internetów, a tym bardziej osobiście, więc... no więc co? Chwila, wątek straciłam... Aha, już pamiętam! Nie zwracajmy uwagi na ten drobny błędzik!
...więc opowiem w skrócie o sobie!

Imienia, stety czy niestety, nie podam! Wiedzcie jedynie, że zaczyna się ono na literkę "A" i ma tyle samo liter, co "Auslly". Patrzcie jak to sobie fajnie obmyśliłam, hihi;
liczę sobie trzynaście wiosen [urodzinki obchodzę 7 maja, może ktoś zapamięta?];
może niektórzy nie domyślają się tego, zatem informuję, że chodzę do pierwszej gimnazjum;
mieszkam w Szczecinie;
wielka, wieeeeelka fanka serialu, wokół którego kręci się ten blog;
miłośniczka muzyki;
nie kręci mnie podcinanie sobie żył czy zadawanie świadomie bólu;
zero 'sad gerl';
wybitna uczennica, bo jakże inaczej;
obecnie singielka.

To tylko takie suchutkie fakty, żebyście nie narzekali na brak wiadomości o mojej skromnej osóbce. Z biegiem czasu poznacie szanowną Allygatorkę (fajny nick, c'nie?) bliżej i być może ją polubicie!
No, o ile przejdę staż, bo właśnie póki co jestem stażystką i obserwują każdy mój krok!
Warto dodać, że niemalże w każdej sekundzie życia jestem męczona przez starszą siostrę. Ubzdurała sobie, że ja niby zakochałam się w Rossie Lynchu (DUM DUM DUUUUM!), co jest absolutną bzdurą! Ale ona mi nie wierzy i, o zgrozo, niestety wykorzystuje imię pana wymienianego powyżej [nazwisko też czasami, suuuper...] jak tylko się da. Przykładzik? A prosz!
"O czym rossssmyślasz?"
"Nie rosssssrabiaj tak!"
"W kurzu jest masa rosssstoczy, wiesz?"
"Rosssssmawiałam przez telefon!"
A to tylko tyci, tyci, tyciuni kawalątek jej pomysłów. Oszaleć idzie... Tylko niech tutaj nikt mnie tym nie męczy, błagam na klęczkach. XD
Psssst! Dorzucę wam jeszcze informację, że noszę nieśmiertelnik z wygrawerowanym "Auslly", ale ciii!


I co? To chyba koniec!
A, i pamiętajcie jeszcze, że wbrew pozorom nie pożeram nikogo, mój nick to tylko nick! Chociaż jeżeli się mnie zdenerwuje i to dość mocno... Jeszcze nikomu się to nie udało i lepiej proście Boga o to, żebyście i wy odnieśli niepowodzenie! Nie pytajcie, myhyhy... :D
Śmiało też zadawajcie pytania w komentarzach, odpowiem na wszystkie!

20 komentarzy:

  1. ..... Już cię lubię xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że masz poczucie humoru :)
    Już Cię lubie :D
    Skąd ja to znam, mój starszy brat też mi dokucza ;-;
    Ah te rodzeńswo...
    P.s. Mam pytanie masz na imię Alicja? Tak tylko zgaduje i ciekawa jestem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pytanie nie mogę odpowiedzieć ani 'tak', ani 'nie'. Bo jeżeli powiem 'tak' to to nie będzie prawda, a jeżeli 'nie' - też w jakiejś części kłamstwo!
      Nie, chwila... Proszę o czas, coś pokitrałam...
      Wiesz co, zapomnij o tym. ;w;
      Po prostu: nie, nie mam na imię Alicja. XD Mogłam tak do razu, wiem. Z natury niestety jestem troszeczkę ześwirowana, więc... więc. XD

      Usuń
    2. Haha xd
      To dobrze ,że jesteś jak to powiedziałaś ześwirowana xd
      Będzie ciekawie ;)
      A byłam pewna ,że Alicja :c jednak nie zgadłam hehe
      Życzę powodzenia! :)

      Usuń
  3. Uhuhu zapowiada się ciekawie ;D
    Do autorek bloga: Bierzcie ją !
    Wydajesz się być normalnym człowiekiem. Więc JA, moja skromna osóbka, przysięgam ci miłość i wierność i, że nie opuszczę cię aż do zakończenia żywotu tego bloga (troszkę za dużo "Szkoły uczuć" i mózgownica odwala na całego ;P) Mam nadzieję, że jako czytelnik nie wkurzę cię na tyle, abyś mnie od razu zjadła !
    No to ten tego, jak to Kindziuk (dziewczyna) i cała klasa ma mówi: PIŚCIĄT GROSZY !

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz poczucie humoru, już cię lubię :D Witamy na blogu, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na nieśmiertelniku mam napis "Aga R5Family R5 Riker Ross Rocky Rydel Ellington" :3 Lubie Cię ! jesteś fajna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. I like you:D
    Thinkam... Masz na imię Amelia? Amelka?... Dobrze liczę, sześć liter? :D
    Moje pytanie: Masz na imię Amelia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakie grzechy udało ci się odgadnąć moje szlachetne miano... XD
      Przejrzeliście mnie! Było nie podawać nic więcej prócz pierwszej literki, niech to szlag! ;u; XD

      Usuń
    2. Serio O.o O maj gat!
      Nie wiedziałam, że jestem aż tak myśląca:D
      Amelka, śliczne^^

      Usuń
  7. Jesteś zdrowo zakręcona... Trochę jak ja, ale nie... xD
    Już cię lubię! ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie Cie :D Witaj na blogu!
    A ja mam takie pytania i tak wiem jestem opóźniona na 100%, ale co poradzić na moje roztrzepanie...
    A pytanie brzmi: Spotkalam się z taką piosenką jak ,Girl Went Missing, jest ona niby z serialu A&A i tylko w wersji instrumental ja spotkałam. Czy należy ona może do ostatniego odcinka 3 sezonu? Czy wogóle ona będzie?
    I JESZCZE RAZ: Witam Cie Serdecznie Na Tym Oto Bloggerze! ( To chyba blogger... ).
    Pozdrawiam
    Sashy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że cię to może niezadowolić, ale odpowiem może ja :P Ta piosenka nie należy do serialu, po prostu napisał ją pewien fan z myślą właśnie o A&A, chciała po prostu, żeby była wykorzystana w serialu :)

      Usuń
    2. Aaaa... Dzięki :)
      A już myślałam, że to z serialu xD
      ja i moja wyobraźnia do tej piosenki już scenke wymyśliły xd.
      Także dziękuje :3

      Usuń
  9. Masz na imie albo: Alicja,Amanda,Amelia,Angela albo Aniela. To już koniec moich pomysłów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło poznać :-) Zobaczmy na co stać Allygatorkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes fajna wiesz . nazywasz się pewnie ala i się nie martw jesli chodzi o sister bo ja mam identycznie z moim starszym bratem xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chodzę do pierwszej do gimnazjum!! :) :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już cię lubię. Poza tym raczej się dogadamy. Mamy tyle samo lat i zainteresowania. Z zainteresowaniem napewno każdy będzie czytał twoje wpisy. A jeśli o to chodzi również były opinie że ja jestem pozytywnie świrnieta ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )