piątek, 10 października 2014

Nowy hit już w sieci!

Cześć i czołem, skarbeńki.
Allygatorka przylatuje do was z nowym hitem R5! Z instrukcji wynika, że wcale nie miałam tu pisać eseju, więc treść posta nie będzie zbyt... obszerna? No, coś w ten deseń! Ajć, zapomniałabym dodać, że ów piosenka nie została jeszcze dodana na YouTube, tylko na tumblrze trochę trudna ta nazwa, nie? [w dodatku na dysku], więc dlatego poniżej nie ma okienka z filmikiem, które zazwyczaj pojawia się tam od razu! Jak się zdania kleić nie będą to nie zabijajcie, ale dzisiaj praktycznie nie myślę! Więc ten... zostawiam link i wiecie, co robić!

8 komentarzy:

  1. Nie powinno się udostępniać takich rzeczy przed oficjalną premierą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to raczej żadna z redaktorek umieściła to w sieci, a poza tym to moim zadaniem było jedynie poinformowanie czytelników o nowości, zatem to nie nasza wina, że już ten hit 'wyciekł'.
      W żadnym wypadku nie zabraniam wam w komentarzach wyrażać swoich opinii na ten temat, tylko po prostu wyjaśniam wszystko od razu, żeby potem nie było zbędnych nieporozumień. :)

      Usuń
    2. Miałam na myśli osobę, która im to "ukradła" z premedytacją i umieściła w sieci

      Usuń
    3. Domyśliłam się. :)
      Tylko zastrzegłam przed takim myśleniem, że opublikowanie tego na blogu to czyste zło i panuje taka niesprawiedliwość... i w ogóle. Wiecie, są różni ludzie z tak samo różnym podejściem i zdaniem do wszystkiego. Lepiej rozwiewać wszelkie wątpliwości od razu niż później czegoś żałować.

      Usuń
  2. No to nie sprawiedliwe :( Ale piosenka jest BOSKA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A pro po piosenki szkoda, że słychać tylko Ross'a (chłopak ma niesamowity talent), ale brakowało mi w tej piosence głosów innych np.Rydel, nie słychać jej nawet w refrenie.

    Alex

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )