poniedziałek, 13 października 2014

R5 - Get To Know: Rocky (VEVO LIFT): Brought To You By McDonald's

Dzisiaj na kanał R5VEVO został dodany wywiad tym razem z  Rocky'm! Jestem w szoku. Wcześniej nie mieliśmy zbyt często okazji posłuchać go w wywiadzie jako jedna osoba a nie cały zespół. Bardzo się cieszę, że teraz jest okazja! Opowiada nam m.in. o tym jak miał 12 i zaczął grać na gitarze, jak przenosili się do Californi i rzeczą którą wziął była właśnie gitara, a także o pisaniu piosenek. Zobaczcie sami :) 



Jeśli wcześniej był Ross, teraz jest Rocky, to znaczy, że możemy oczekiwać kolejnych indywidualnych wywiadów! Już się nie mogę doczekać! :D

5 komentarzy:

  1. Za tydzień wychodzi nowe BRAVO ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, masz racje. Źle zapisałam w kalendarzu. Dobrze, że czuwasz! :D

      Usuń
  2. Kiedy mówił O Rydellington? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry. Teraz się przysłuchałam (znowu byłam w autobusie). Teraz jestem w domu i mówi "writing songs" hahaha. Jak ja nienawidze komunikacji miejskiej.

      Usuń
  3. Yhym, przecież wiadomo było, że resztę zespołu też dadzą .-.

    Tak jak myślalam - idą wiekowo. Więc next to Dells lub Elk, biedny Rikuś na koniec c:

    Fajnie zobaczyć Rocky'ego solo, ciekawy wywiad. No i fajnie mówi po angielsku c:

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )