wtorek, 28 października 2014

Opis finałowego odcinka


Pamiętacie wywiad w którym Laura mówiła o finale sezonu? Wszystko zgadzałoby się z opisem odcinka, którego premiera 23 listopada. Nie powiem, zaskoczył mnie on.
Relationships & Red Carpets - W związku Austina i Ally staje kolejna przeszkoda, gdy wytwórnia nakazuje Austinowi ukrywanie jego związku z Ally przed ludźmi. Tymczasem, Dez zastanawia się nad wyjazdem do Los Angeles starając się być bliżej swojej dziewczyny, oraz chcąc rozpocząć naukę w szkole filmowej. 
Laura mówiła, że w czwartym sezonie ktoś z bohaterów może być gdzieś indziej, co jest jednoznaczne z tym, że chodzi o Deza. Ciekawa jestem czy on naprawdę wyjedzie, w końcu w pierwszym odcinku mamy "Początki", co także mogło być odnośnie jego sytuacji. Jestem naprawdę tym podekscytowana!
No i mam nadzieję, że mimo tych komplikacji w związku Austina i Ally, jednak ze sobą będą ^^
A wy co sądzicie? :D


2 komentarze:

  1. Chcę zobaczyć ten odcinek, ale jednocześnie nie chcę bo zdaje sobie sprawę, że szybciej się skończy.
    Co do opisu... przyszedł mi jeden pomysł do głowy... ale nie będę o nim pisała.
    No nic czekam na ten odcinek... bo może nas mile zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie 23 ?! NO PEWNIE wiadomo było że to plotka o premierze już 2 listopada! -,- wciąż nie mogę uwierzyć że to już koniec 3 sezonu! Tak szybko zleciało ! ♥ Ja tam najbardziej czekam na pocałunek Auslly ♥♥♥♥♥ !!! (jeżeli on wgl się wydarzy)
    Pozderki !
    Hazelxx

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )