czwartek, 16 października 2014

Co nowego w czwartym sezonie Austina & Ally?

W poniedziałek ekipa pracująca na Austinem & Ally spotkała się by poznać scenariusz na najbliższe odcinki z czwartego sezonu. Dziś natomiast rozpoczęto kręcenie pierwszego odcinka, który będzie nazywał się Buzzcuts & Beginnings!

 Kartka przedstawia plan:
6:00: otwarcie
7:00: próby
10:00: próba tańca, tancerze
11:00: obiad
12:00: próba tańca, Ross, Laura, inni tancerze
12:30: testowy makijaż
15:40: kolejna próba tańca Rossa, Laury i innych tancerzy
16:00: przymiarka kostiumów

Jak widać jak na razie to Ross i Laura będą mieć jak najwięcej pracy. Z tej kartki można wywnioskować, że będzie jakiś duet Austina i Ally. Dodatkowo w nazwiskach pojawia się imię aktorki, która gra mamę Austina.





 Dodatkowo mam listę odcinków (która raczej jest niepełna), tylko, że nie ma pewności, iż jest ona prawdziwa.

401 - Buzzcuts & Beginnings
402 - Mattress Stores & Music Factories
403 - Grand Openings & Great Expectations
404 - Seniors & Senors
405 - Playing House & Perfume
406 - Bad Seeds & Bad Dates
407 - Karaoke & Kalamity
408 - Mini-Mes & Muffin Baskets
409 - Comebacks & Crystal Balls
410 - Christmas Caroling & Cutthroat Competition
411 - Dancers & Ditzes

Czekamy na więcej informacji!

16 komentarzy:

  1. Ross chyba ukradł Rikerowi bluzke bo wydaje mi się że on takich raczej nie nosi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mamę Austina to w 2 odcinku Mattress Stores ... chyba wystąpi bo o ile dobrze skumałam to chodzi o sklep z materacami a ona jest królową materacy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać 4 sezonu ^^
    I nw czm, ale zakochałam się w 3 zdjęciu :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oślepłam czy logo naprawdę jest zapisane inną czcionką? O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Duet ROSS'A & LAURY???? AHHHHH... Nie mogę się doczekać Raura!!! Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!!! Kocham ich duety <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że Laura na zdjęciu z Raini ma bluzę Rossa:p Tylko ja mam zwidy? Podobną miał na ich spotkaniu^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ona dostała taką samą od fana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, wiedziałam, że to nie może być prawdą, za piękne:D

      Usuń
  8. Ross na tym ostatnim zdjęciu ma szminkę? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. serio..szminka :o haha :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mi to wygląda na cukier puder xd albo łacha darli. xd ♡♥♡ nie no szminka? albo bawi sie w dziewczyne lub ... Lau mu dała buzi?(marzenia)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )