poniedziałek, 10 marca 2014

Austin i Ally dwa lata na antenie Disney Channel Polska!

Osoby, które nie lubią serialu, proszę o nie wypowiadanie się.




Tak, to już dwa lata. Dwa lata wspaniałego serialu. Dwa lata wspaniałej muzyki. Dwa lata tych wspaniałych osób na ekranie ♥

Dokładnie dwa lata temu, 10 marca 2012 roku, polski kanał Disney Channel wyemitował pierwszy odcinek pierwszego sezonu wnosząc do serc wielu nastolatek tyle miłości. Połączyli jednym serialem wszystkich A&ALovers.


Austin & Ally - serial dość znany, liczący rzesze fanów, na zawsze zagościł w sercach tysięcy fanów. Doczekaliśmy się trzech sezonów, wyczekujemy na czwarty.

Dla mnie, administratorki, założycielki tego bloga, to najlepszy serial jaki kiedykolwiek obejrzałam. Niektórzy mogą zastanawiać się co w nim widzę, "to tylko kolejny głupi disneyowski serial". Ale nie dla mnie. Dzięki niemu stałam się częścią tak wspaniałej R5Family, zostałam Lauratic, fanką osoby o wielkim sercu.
Szczerze przyznam, że początkowo serial mnie nie zaciekawił. Obejrzałam pierwsze odcinki z nudów. Potem powtórki, kolejne powtórki. A z każdym nowym odcinkiem oglądałam go z większym zapałem i ciekawością. W październiku 2012r. zaczęłam go oglądać po angielsku, dzięki czemu wzrosła moja miłość do angielskiego. Wraz z czasem kiedy zaczęłam oglądać go po angielsku, zainteresowałam się aktorami. Godzinami siedziałam na internecie szukając informacji na temat Ross'a, Laury, Raini i Caluma. Wreszcie wpadłam na jedną ze starszych piosenek R5 (nie pamiętam czy była to Love Me czy Say You'll Stay) i zakochałam się. Pokochałam zespół od początku. A Laura? Zainteresowałam się nią trochę po R5. Tak od października 2012 roku zostałam R5er i Lauratic.
Byłam z serialem od początku i zostanę do końca.
Co wniósł serial w moje życie?
Austin & Ally pokazał mi najlepsze oblicze przyjaźni. Uwielbiam tą przyjaźń Austina i Deza i te ich wszystkie nawyki. (Pamiętacie ich What Up? [Total] :3) Uwielbiam przyjaźń Ally i Trish, które zawsze mogą na sobie polegać. Przyjaźń Trish i Deza, którzy nienawidzą się, a jednocześnie są przyjaciółmi. A przede wszystkim przyjaźń tytułowych bohaterów, którzy są dla siebie najważniejsi. Każdy wie, że czują do siebie coś więcej. Austin i Ally, Auslly, przeżyli już niejedną kłótnię, ale zawsze się ze sobą godzili. Są ze sobą zawsze, w każdej możliwej sytuacji, pomagają sobie, dbają o siebie. Trish, Dez, Austin i Ally są świetną paczką przyjaciół, przy której nie można się nudzić.
Ale nie tylko oni. Austin & Ally, stworzył kolejną rodzinę. Ekipa pracująca nad serialem, jest dla aktorów rodziną. Jak mówią: Zyskali nie tyle co sławę, a wspaniałych fanów, bez których nie osiągnęli by nic.
Dzięki serialowi pokochałam pisać, prowadziłam 3 blogi z opowiadaniami, przy czym jeden nadal prowadzę.
Mogłabym godzinami pisać czym dla mnie jest serial, ale to bez sensu, bo i tak nie uda mi się wyjaśnić za co go kocham.

Pytanie do was:
Co serial Austin & Ally zmienił w waszym życiu? :)


Jeśli macie pytania do mnie, piszcie komentarze, odpowiem na wszystkie :)

13 komentarzy:

  1. Ja na początku też nie za bardzo lubiłam A&A , ale zaczęłam oglądać po amerykańsku drugi sezon i zakochałam sie z w nim w chwili kiedy alli zakochuje sie w austinie (oglądałam promo godzinami i nie mogłam wyjść z podziwu, umiem je do tej pory na pamięć i jak oglądam ten odcinek po polsku mówie sobie pod nosem co tam było<3)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pięknie to opisałaś, ja mam w większości rzeczy tak samo. Pięknie, bosko,też kocham ten serial jak mało który, pokazuje co to przyjaźń, na dobre czy złe, pomagają sobie i wspierają w każdej sytuacji, Producenci pokazują w tym serialu tak wielki realizm. Piękne słowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Realizm? : XD Mow co chcesz ale tego serialu nie da sie wyrealizmowac ! To jest wyidealizowany swiat disneya ! Ktory nastolatek nawet dorosly ,laura ross calum i raini sa dorosli sie tak zachowuje? Nie ma w ogole przeklenstw zdrad itp...glownym bohaterom zawsze pod koniec wszystko sie udaje i nic nie dzieje ,wszyscy w tym serialu sa idealni piekni zdrowi utalentowani i uwazasz ze takie zycie istnieje?? Producenci maja nawet trud z prawdziwym pocalunkiem aktorow.... nie wspominajac o seksie ktory jednak w realnym swiecie ma miejsce :)

      Usuń
    2. Ten serial to zfalszowana rzeczywistosc ,wciskaja dziecia ze takie idealne zycie istnieje a kiedy te dzieci wkrocza w szkole itp to sie mega rozczaruja
      My lubimy ten serial ogladac zeby zobaczyc na tak bezproblemowy swiat ,bez zadnej krzywdy moze chcemy rowniez uciec od wlasnych problemow majac nadzieje ze w koncu te problemy znikna ale one nie znikna...jezeli sami nie bedziemy z nimi walczyc wiec moim zdaniem nie warto ogladac wyidealizowany swiat bo to nas jeszcze bardziej przygnebia

      Usuń
    3. Jak chcecie sobie pooglądać zdrady, to zapraszam na "Modę na sukces". To jest jednak tylko serial Disney'a. A w tym przedziale jest jedną z najlepszych produkcji. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że NAJLEPSZĄ. ♥

      Usuń
  3. Długo by pisać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Austin & Ally zmienił właściwie całe moje życie <3 Ten serial tak realistycznie pokazuje, co to przyjaźń, miłość, jak wiele można poświęcić dla drugiej osoby. Sama przyznaję, że na początku mnie nie zainteresował, ale potem zobaczyłam angielskie promo odcinka "Auslly" i zaniemówiła, pokochałam go. Zaczęłam oglądać odcinki po angielsku, szukać informacji o aktorach. Szukając filmików z Rossem natrafiłam na cover Party in the USA R5, potem chyba Love me i po prostu ich pokochałam, poczułam z nimi taka więź, jaką z wcześniejszymi idolami nie miałam, po prostu podbili moje serce <3 Dzięki temu serialowi wszystko się zmieniło, ja się zmieniłam, nie mogę wyrazić słowami, jak bardzo ich wszystkich kocham :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku wydawało mi się,że to dziecinne. Za miesiąc będe kończyć 18lat, kocham muzykę i dzięki A&A zaczęłam przeglądać i interesować się R5.Lubie gdy mam wolny czas, obejrzeć czy obczaić co u nich. Są genialni, a głos Rossa, po prostu brak słów (jego ruchy taneczne itd)! Każdy w zespole jest świetny i tworzą świetną całość ! A w serialu pokazują rzeczywistość ,że przyjaźń nie zawsze sie udaje - tylko przeradza się w uczucie. Zgodzę się z innymi komentarzami i mogę śmiało powiedzieć,że dla mnie są idealni. Niestety Disney Channel teraz ma inne "bajki" niż kiedyś, ale A&A są genialni ! Bardzo chętnie zaglądam na Twojego bloga i sądze, że należą Ci się duże gratulacje i podziękowania za poświęcony Twój czas i Twoją prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za miłe słowa, staram się prowadzić bloga jak najlepiej ♥

      Usuń
  6. Ja a&a oglądałam od początku dosłownie a zmienił u mnie to że polubiłam q nawet pokochałam ross a i zostałam rossersem kiedyś szukałam info o rossie i znalazłam o r5 traktuje ich jak bliskie mi osoby pomimo że ich nie znam czyje jakby mnie słyszeli i rozumieli mam ich zawsze w sercu wiem że troche odeszłam od tematu ale właśnie to wszystko dało mi A&A tą nadzieje to wsparcie pośredniczo ale jednak

    OdpowiedzUsuń
  7. A przemiery nie było przypadkiem 28.4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalna premiera była 28.04, ale wypuszczono pierwszy odcinek 10 marca :)

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )