wtorek, 4 marca 2014

The Vamps i R5 na koncercie w Londynie!

Nie wiem jeszcze jak to dokładnie będzie, ale The Vamps zagrają dziś koncert tam gdzie R5, w tym samym miejscu. Pojawiły się już pierwsze zdjęcia z R5 ^^


Oraz kolejne:

Cholernie chciałabym tam być! Kocham R5, a The Vamps to mój drugi ulubiony zespół *__* To by było spełnienie marzeń <3

A teraz, kim są The Vamps?
Pewnie wiele z was słyszało ich nie raz na 4fun z piosenką "Can We Dance". Otóż, TV to Brytyjski zespół pop-rockowy (jak R5! ;3). W skład wchodzą Brad Simpson, James McVey, Connor Ball i Tristan Evans. W 2012 roku podpisali umowę z wytwórnią Mercury Records ^^

13 komentarzy:

  1. The Wamp-serio? ;__; Co ludzie mają z tymi wampirami...,nie wydaję mi się,żeby Ci chłopacy byli krwawymi mordercami wysysającymi krew ,ale mogę się mylić.
    Ta nazwa jest idealna dla gimbazy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaję mi się. Każdy zespół ma swoją ORYGINALNĄ nazwę. A The Vamps (wampirki) mi się bardzo podoba i nie wydaję mi się, by była to nazwa na poziomie gimnazjum :)

      Usuń
    2. Nie wydaje mi się,żeby The Vamps to była orginalna nazwa ,jak ciągle są poruszane kwestie z wampirami.Ja nie mówię,że to na poziomie GIMNAZJUM tylko GIMBAZY ,jak dla mnie to dwa różne słowa ... Gimnazjalista jak dla mnie to uczeń chodzący do gimnazjum,ale natomiast Gimbus to dla mnie szpanujący,pusty idiota z metrową grzywką na bok.

      Usuń
    3. GIMBAZA ŻĄDZI

      Usuń
  2. Nazwa fajna,nie ma co się czepiać. Spójrzcie lepiej na nicki niektórych gimnazjalistek, z POLSKI, a dopiero później patrzcie na brytyjczyków czy amerykanów...
    A ja szczerze przyznaję, że po przesłuchaniu kilu ich piosenek, spodobali mi się c:

    A z innej beczki, moją pierwszą myślą jak się o ich spotkaniu dowiedziałam, to założyłam że któryś z nich zaczął się przystawiać do naszej kochanej Rydel XD
    Rydellington forever, ale jak ma być z kimś innym szczęśliwa, to ja też będę c:
    POZDRAWIAM WSZYSTKICH SHIPP-UJĄCYCH <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHHAHAA A ja se z BFF piszę, że Delly powinna być z Bradem ;3 szkoda, że mieszkają na odległych kontynentach ;_;

      Usuń
    2. Żelusiu mój kochany,
      Cuda się dzieją XD
      Ja na przykład jestem przekonana, że będę miała na nazwisko albo Lynch, albo Ratliff XD
      NADZIEJA MATKĄ NARODÓW!

      Usuń
    3. PS.
      Musze mieć twoje GG Żeluś, fajnie by było z tobą popisać :D

      Usuń
    4. Każdy kontakt jest podany w podstronie, ale maszaj: 44545234 :P

      Usuń
  3. GIMBAZA ŻĄDZI

    OdpowiedzUsuń

  4. R5 to zespół amerykański, nie brytyjski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś pisał, że nie? XD Chodziło mi o rodzaj muzyki który grają .-.

      Usuń
  5. Do anonima wyżej:

    no co ty -,-'

    ~w

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )