środa, 26 marca 2014

Laura Marano: Jak Disney Friends for Change zainspirował mnie do pomocy.

Wczoraj, na stronie Walt Disney Campany, pojawił się wpis napisany przez samą Laurę. Marano opowiada w nim o swojej pracy z Disneyem, a głównie o kampanii Disney Friends for Change, której była ambasadorką wraz z Ross'em.

"Okej, może to trochę głupie, ale kiedy dowiedziałam się, że dostałam rolę w Austinie i Ally, zaczęłam skakać po łóżku ze szczęścia. Nie mogłam przestać! Dorastałam z Disneyem, a bądźmy szczerzy, kto nie byłby zachwycony dostając rolę w disneyowskim serialu? Okazało się to być najlepszym co mogłam sobie wyobrazić. Dołączyłam do rodziny Disneya i dostałam szansę na robienie tego co kocham każdego dnia.



Po spędzeniu niesamowitego czasu na kręceniu pierwszego sezonu Austina i Ally, dostałam szansę zostania ambasadorką Disney Friends for Change, kampanii, która inspiruje dzieci do  bycia dobrym wzorem dla ich rodzin i przyjaciół. Kiedy mój kolega z planu Ross Lynch i ja dostaliśmy okazję zostania ambasadorami Disney Friends for Change, byliśmy podekscytowani! Nie tylko zostaliśmy ambasadorami kampanii po raz pierwszy, ale również zaczęliśmy pracować z organizacjami, których pomysły mogą wpłynąć na każdego człowieka, by móc pozytywnie zmienić świat.

Od czasu do czasu słyszymy "Możesz zmienić świat". Nasi rodzice lub nauczyciele nam to powtarzają, ale czasami może nam się to wydawać trudne. Jak jedna osoba, faktycznie może zmienić świat? Cóż, jeśli poświęcisz się sprawie na której ci zależy, już robisz postępy.

Moje pierwsze doświadczenie z Disney Friends for Change, zostało szybko rozpowszechnione. Byłam na Florydzie dla Disney Friends for Change Youth Summit, która zajmowała się organizacją zachęcenia młodzieży do zmieniania świata. Prawie 100 dzieci zgromadziło się w warsztacie, gdzie myśleliśmy nad sposobami, by zmienić świat. Chciałam zwrócić uwagę na to, że dzieci których wiek wahał się od 10-18 były niesamowite! Niektórzy byli liderami promującymi pozytywne zmiany w swoich społecznościach. Niektórzy prowadzili programy w szkołach i dzielnicach, a niektórzy z nich nawet prowadzili własne organizacje. Kiedy zobaczyłam ich i usłyszałam o tych niesamowitych zmianach jakie te dzieciaki próbują dokonać, nie mogę tego wyjaśnić, jak bardzo mnie zainspirowali. Nauczyłam się też czegoś ważnego, czym mogę się z wami podzielić: Nie musisz podróżować po całym świecie, aby coś zmienić, możesz to zrobić w swojej okolicy.



Bycie częścią rodziny Disneya został zmianą życia na wiele sposobów. Świetnie się bawiłam przy kręceniu serialu. Pracowałam z ludźmi, którzy stali się ogromną częścią mojego życia i, co najważniejsze, wiem, że mogę pomóc dzieciom. Dużą częścią mojej pracy jest używanie mojego głosu, aby zachęcać ludzi do pomocy. Mam nadzieję, że przez mówienie o różnych sprawach, inspiruję dzieci, by robili to samo. Kiedy dzieci zdają sobie sprawę, że mogą ukazać swój głos (który staje się potężny jeśli jest nas więcej), dowiadują się, że mogą być głosem dla wielu innych dzieci. Wszyscy możemy sprawić, że jutro będzie lepsze. Musimy po prostu zacząć działać!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )