środa, 19 marca 2014

Pierwsza rocznica R5 i Laura Marano Polska!



Dokładnie rok temu założyłam tego bloga ♥ Wytrzymałam kilka miesięcy, na kilka tygodni usunęłam go i wznowiłam. Cieszę się, że tu wróciłam, bo blog jest dla mnie bardzo ważny ;3 Potem dołączyła jeszcze Justyna, a niedawno Martyna. Bardzo im dziękuję za pomoc.

Dziękujemy za prawie 120 tysięcy wyświetleń, prawie 1300 komentarzy i za to, że z nami byliście ♥ Mam nadzieję, że blog będzie prowadzony jeszcze przez kilka lat, a wy dalej tu będziecie, jeszcze większą grupą ;3

Jeszcze raz - Dziękujemy!

1 komentarz:

  1. To my wam dziękujemy za to, jak prowadzicie bloga :) Jest chyba najlepszym jakiego dotąd czytałam, świeże informacje, nowe zdjęcia, odcinki <33 Tak, na pewno najlepszym *.* Dziękujemy za to wszystko <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )