piątek, 7 marca 2014

Louder w Polsce!

Jak podaje Universal Music, 8 kwietnia do polskich sklepów wyjdzie album R5 - Louder, o którym pisałam już kilka dni temu!

To co pisze UMP:
Album „Louder” to spora dawka pozytywnego kalifornijskiego pop rocka, która skutecznie poprawia nastrój. „Wiemy, że nie każdy mógł się wychowywać w tak dobrych warunkach jak my. Ale jeśli nasza muzyka, albo nasze koncerty są w stanie sprawić, że ktoś na chwilę zapomni o swoich problemach, to dla nas liczy się najbardziej” – wyjaśnia Riker.

No to czekamy na album w PL *-*


11 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jejciu piszczę na cały dom!!!
    czyli za miesiąc i dzień lecę do empika kupić w końcu LOUDER!!! *.*
    dzięki, że to napisałaś <3
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się cieszę! :D
    Nareszcie w Polsce!
    aaaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko!!!! A już miałam zamawiać na allegro!!!! Oj 8 kwietnia w empiku (itd.) będzie się działo!!!
    J,

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama wchodzi do mojego pokoju i widzi mnie chodzącą po nim i mówiącą ciągle "Yess, Yesss!".
    Musiał to być dziwny widok! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jeden komentarz xD
    Wiadomo do którego sklepu trafi Louder? Chcę wiedzieć, gdzie zrobić najazd ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tego nie wiemy, ale pewnie w empikach będzie :D

      Usuń
  6. Kiedy to przeczytałam wyleciałam mamie do poko i ,zaczęłam tańczyć taniec szczęścia i piszczeć. Mama się mnie pyta co się stało, a ją zamiast odpowiedzieć zaczęłam się śmiać i uciekłam do mojego pokoju i dalej chichrałam się jak psychiczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tu skamieniałam :d JESTEM TAKA HAPPY !!!! I te piękne słowa Rikera :D <3 jak oni o nas myślą o ich rodzinie R5

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda mam płytę, ale jak się dowiedziałam, to skakałam z radości :D Przynajmniej inni będą ją mogli ją wreszcie kupić :) I te słowa Rikera :')

    OdpowiedzUsuń
  9. NO NARESZCIE :D możem kupię xd zobaczymy xd i tak mam już piosenki dawno na telefonie. A teraz słucham play it loud, piosenki z A&A jak zawsze cudaśne *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. KIEDY BĘDZIE TA PŁYTA Z KONCERTEM W LONDYNIE
    ????????????????????????????????????????????????????
    PROSZĘ O ODPOWIEDŹ
    :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )