wtorek, 4 marca 2014

[Recenzja] R5 "Louder"

Hej, hej, heeej *.* Od dziś jestem szczęśliwą posiadaczką "Louder" - pierwszego studyjnego albumu R5, wyprodukowanego przez Hollywood Records! Przyszłam ze szkoły i czekała na mnie taka niespodzianka *-* Prosiłam o płytę 3 miesiące i w końcu rodzice się zgodzili. Zamówiłam ją przez allegro i pomimo kilku nieporozumień (sprzedający nie podkreślił wiadomości, że czeka aż płyta dotrze z Ameryki), w końcu ją mam! Może nie jest to wersja deluxe, ale i tak mnie to cieszy ^^ Jeśli ktoś chce zakupić, a nie wie gdzie, spokojnie można zamówić TU, TU, TU, TUTU lub TU. A teraz zapraszam do "recenzji" ;)




1) Cała okładka płyty, to zdjęcia z sesji zdjęciowej do "Louder". Na tyle wypisane są tytuły piosenek w kolejności w jakiej lecą na płycie. W środku jest książeczka z tekstami piosenek, ale o tym zaraz:




2) Książeczka. Są ty teksty wszystkich piosenek z Louder, a tuż przed tym pisze kto napisał tekst piosenki, a także przez kogo opublikowane.



Z tyłu tekstów są zdjęcia Ross'a, Riker'a, Rydel, Ellington'a i Rocky'ego. Przy każdym z nich pisze jaką rolę pełni w R5. A na samym dole piszą podziękowania.



Podziękowania po polsku brzmią:
"Do mamy, taty, naszego małego brata Ryland'a, Cheryl i George'a, i naszego menadżera Andre, dziękujemy wam za wszystko co zrobiliście. Kochamy was wszystkich! Całą naszą rodzinę i przyjaciół, dziękujemy za waszą miłość i wsparcie.
Do Ken'a, Mio, Mike'a, Robbiego, Stacy, Scotty, Michele, Lilian, Sharrin, JZ, Edwin'a, Alyssa'y, Trevor'a, Bob'a, Jackson'a, Dave'a, Mike'a i wszystkich w Hollywood Records, dziękujemy za wierzenie w nas i pomoc w robieniu tego co kochamy.
Podziękowania do Eman'a, Evan'a, Andrew'a, Jens'a i Lindy za pomoc w pełnym albumie! Świetnie spędzaliśmy czas pracując z wami wszystkimi! I oczywiście, Nate, dziękujemy za pomoc w pisaniu tylu wspaniałych piosenek. Nie możemy się doczekać by zobaczyć co dalej!
Dziękujemy Serban za zmixowanie albumu, Craigowi z ICM za zorganizowanie wystąpień i dziękujemy naszemu zespołowi prywatnemu, Hertz & Luchtenstein.
Dziękujemy Mauli, Tylerowi, Greggowi Smithowi, Evagowi i Andiemu i każdemu kto pomagał nam w każdy możliwy sposób by przejść tą szaloną drogę, wiecie jak to robić :)
A co najważniejsze, dziękujemy naszej niesamowitej R5 Family. Ponieważ bez was, nic z tego nie jest możliwe. Kochamy każdego z was! Jesteście więcej niż fani, jesteście częścią rodziny. Trzymajmy się Louder (Głośniej)! ;) -R5"
Płyta jest naprawdę warta zakupu, bo może piosenki można pobrać, posłuchać na internecie, ale to nie to samo co mieć je na płycie jako pamiątka, że kiedyś byłaś/eś częścią tej wspaniałej R5Family. Warto wydać te 80 zł. Polecam! ;)

5 komentarzy:

  1. Jak widzę nareszcie się doczekałaś ;) Ja sama posiadam płytę już od świąt i naprawdę jestem zadowolona. OK, można sobie posłuchać tych piosenek w internecie, ale słuchanie ich na płycie, kiedy lecą na fula, to jest coś! <3 Nie wiem jak ciebie, ale mnie wzruszył te podziękowania dla nas <3 Całkowicie utwierdzają w przekonaniu, jak wiele dla nich znaczymy <3 Też uważam, że to będzie cudowna pamiątka w przyszłości :) Nie uwzględniając tego, że podczas przesyłki "lekko" porysali mi opakowanie, ale nieważne ;) Również polecam zakup pierwszego studyjnego albumu naszych dzieciaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to te podziękowania i jak to czytałam to tylko wielkie "awwwww" mi się nasuwało ^^ To bardzo słodkie z ich strony :D
      Moje opakowanie było w idealnym stanie, sama je porysowałam nożyczkami ;___; To było do przewidzenia, że długo świetne nie zostanie XD

      Usuń
  2. Mogła byś napisać kto jakie piosenki napisał? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi potłukli opakowanie podczas transportu do Polski ;-; Ale mam na nim autografy z koncertu *0*

    ~Ally Lynch

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam na święta ;DD
    Wzięłwm na koncert i teraz mam tam autograf Rylanda ^^ =]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )