czwartek, 13 marca 2014

"Mój pies ze mną śpiewa"/"Moja wymarzona dziewczyna to..." - Czyli artykuły z najnowszego numeru Fun Cluba!

Dziś na półki sklepów trafił nowy numer miesięcznika Fun Club, gdzie oczywiście nie zabrakło Ross'a, R5 i ku zdziwieniu, Laury! Moje (i kilku innych Lauratics) spamowanie z prośbą o napisanie czegoś o Laurze jednak się spełniło ;) Zrobiłam dla was zdjęcia, które są na tyle wyraźnie by móc je rozczytać bez przepisywania. Jedynie kolorystyka jest zmieniona, bo robiłam je przy sztucznym świetle :/ Jeśli ktoś jeszcze nie ma, albo nie ma możliwości zakupu, może przeczytać tutaj ^^
Plakaty: Ross Lynch, One Direction, Dawid Kwiatkowski, Dove Cameron (Liv i Maddie), Saszan, Wolfblood, Rihanna, Mercedes Lambre.















4 komentarze:

  1. Dobrze, że napisałaś, dzięki :)
    Jutro lece kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że napisałaś jutro muszę lecieć kupić!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahaaa....
    Lecę do sklepu!!! ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )