niedziela, 30 marca 2014

Kids Choice Awards - relacja [aktualizacja]

Zdjęcia z pomarańczowego dywanu już są, a na nich siostry Marano! Czy tylko ja uważam, że prześlicznie wyglądają? *u*
W rozwinięciu jeszcze więcej zdjęć :)


O godzinie 1.35 czasu środkowoeuropejskiego (jeszcze xd) ogłoszono, że Ross Lynch po raz drugi odbiera pomarańczowy sterowiec Kids Choice Awards!



[AKTUALIZACJA!] Łapcie mnóstwo zdjęć z gali i dywanu!


zakochałam się w tym zdjęciu :3





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 






 

 

 

 









 







4 komentarze:

  1. Juhu jeśli dobrze zrozumiałam to się udało tak tak tak chpdze po ścianach

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziuuu jestem taka dumna z niego, wygrał 2 raz z rzędu <33 Trzymałam kciuki, głosowałam i udało się :D Życzę mu kolejnej wygranej w przyszłym roku :) Ale teraz skupmy się na #RDMAs ! Dajmy też R5 poczuć smak wygranej, chyba nie tylko ja chcę zobaczyć uśmiech na ich twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yey! Teraz tylko Radio Disney :)
    Aż sama się dziwię, że nie znalazłyśmy się w kategorii najlepszego fandomu... xD

    Żelku, Kiślu i Willku... Weśście może napiszcie, że już można Louder z Empika zamawiać. Matko Boska! Co za piękny dziś mamy dzień! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sie biorę za pisanie, ale ogarnę jeszcze jeden post o KCA :)

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )