poniedziałek, 17 marca 2014

Ross Lynch prezenterem na gali Kids Choice Awards 2014!



Pojawiła się wiadomość, że Ross, który rok temu nie pojawił się na gali, w tym roku odda pewnej gwieździe nagrodę! Oprócz Ross'a innymi prezenterami będą m.in. Lea Michele, Ian Somerlander i wiele innych.

Impreza, której gospodarzem jest Mark Wahlberg, zostanie wyemitowana w Polsce na stacji Nickelodeon, 30 marca o 20:00. W Ameryce, 29 marca, o tej samej porze, na Nickelodeon.

Pamiętajcie o głosowaniu na Ross'a w kategorii "najlepszy aktor telewizyjny"!


17 komentarzy:

  1. Tak z ciekawości, to dlaczego u nas dzień później? I czy można będzie obejrzeć gdzieś na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo będą to tłumaczyć.
      No a na żywo przecież napisałam xD

      Usuń
    2. Ooo faktycznie, nie zauważyłam XD ale chodziło mi też o to, czy można gdzieś indziej obejrzeć, bo nie mam Nickelodeon :/ np. w internecie

      Usuń
    3. Ooo faktycznie, nie zauważyłam XD Ale chodziło mi też o to, czy będzie można obejrzeć to gdzieś indziej niż na Nickelodeon, bo nie mam tej stacji :/ np. w internecie

      Usuń
  2. Achh, jak zajebiście ♥ Rossy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) ii mam pytanie, kogo właściwie Ross grał w Muppetach i ile razy będzie można go oglądać na ekranie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ross zagra młodego chłopaka sprzedającego kwiaty. Nie wiem ile razy będzie na ekranie, najpierw trzeba obejrzeć film, żeby to stwierdzić xD

      Usuń
  4. Przed chwilą na 4 FUN TV puścilu Pass me by!!!!!!!! Ale mam zaciesz XD

    OdpowiedzUsuń
  5. A komu odda nagrodę. ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Może go obleją tą zieloną mazią XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Co oznacza, że odda nagrodę?
    Może tę którą wygra w tamtym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie! Chodzi o to, że wręcza nagrodę osobie, która wygra xD

      Usuń
  8. Można obejrzeć to na internecie?

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakiej kategorii?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )