poniedziałek, 3 marca 2014

Ross powinien chodzić z Laurą czy Maią? - co sądzi Ross o Rai i Raurze?

Otóż magazin popstar napisał artykuł o Ross'ie i jego partnerkach zawodowych, z którymi fani go shippują. Ross wypowiada się na temat, a ja mam dla was go przetłumaczony:


Fani A&A bardzo chcieliby zobaczyć tę dwójkę razem - nie tylko w serialu, ale także w prawdziwym życiu! Oni nawet dali Rossowi i Laurze nazwę dla pary: Raura! Jednak kiedy TBM miało swoją premierę ostatnim latem, pojawił się nowy obiekt westchnień: Maia Mitchell. Grała McKenzie w DCOM i fani pewnie przyznają, że ich pragnieniem jest to, żeby Ross i Maia (albo 'Raia') zakochali się w sobie w prawdziwym życiu.
Po tym, jak zobaczyli mnóstwo fanów tweetujących i blogujących o potencjalnym romansie, Popstar! musieli zapytać Rossa na temat jego opinii o Raurze vs Raii. "Fani Raury wiedzą więcej niż wiem ja, więc są naprawdę cool." uśmiecha się. "Oni znają mój plan (dnia/życia) lepiej niż ja sam go znam. Maja te wszystkie zdjęcia tych wszystkich śmiesznych scenariuszy. Pewnego dnia Laura miała coś na swoim policzku, więc podszedłem, żeby to zdjąć, a potem 10 różnych ludzi musiało wyjść z aparatami - i to jest tak jakby ulubione zdjęcie fanów Raury Oni biorą wszystkie te 'subtelności' pod przemyślenia."
Z drugiej strony, jego chemia z partnerującą mu w TBM Maią Mitchell jest nie do zaprzeczenia i ta dwójka są dobrymi przyjaciółmi w prawdziwym życiu, co tylko dolewa oliwy do ognia zwanego Raią. "To jest zawsze śmieszne widzieć przypadkowy tweet o czymś, co stało się pomiędzy Maią i mną, co fani zauważyli." przyznaje "to zdecydowanie wojna i to jest trochę zabawne."
Kiedy fani Raii trzymają kciuki za ciąg dalszy TBM, aby mogli na reszcie zobaczyć całuśną scenę pomiędzy Brady'm a Mack, fani Raury mają nadzieję, że A&A na nowo rozbudzą ich romans w nadchodzącym sezonie serialu. "Najlepszą częścią tego wszystkiego jest to, że jestem za oboma (Raią i Raurą), więc wszystko gra." uśmiecha się.
A wy kogo shippujecie? Raurę czy Raię? ^^ ( Ja Raurę of course ;3)

18 komentarzy:

  1. Oooo NIE! Żadnej Raii nie będzie!!! Już ja się oto postaram!
    Chce mieć tu piękną Raurę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Raura!!!!!na zawsze! Forever!!!4ever!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką zasadę że jak już kibicuje jednej parze to tego nie zmieniam :D
    Tak było z Demi i Joe tak było i jest z Katniss i Peetą tak jest z Ryderem i Marley, Rachel i Finem (tak żałuję że go już nie ma ;[) tak jest kiedy zobacyzłam zdjecie promocyjne Reign stwierdziłam że będe kibiocowac blondynowi i tak jest nie zważając na okoliczności w serialu, od pierwszego odinka Auslly no i Raurze, ale to co będzie w prawdziwym życiu to jest tylko i wyłącznie ich prywatna sprawa :D
    Faktycznie dla ich fanów każda drobnostka może coś znaczyć - też tak miałam, ale życie jest jakie jest i te rzeczy mogą byc dla nich całowicie normalne i nie zobowiązujące. Jak będą chcieli być razem to będą xd Pozostaje nam tylko czekać aż będą ewentualnie razem lub jak ogłoszą że są szcześliwi w związku z kims innym. Do Mai nic nie mam ale zawsze wolałam żeby być z kimś z tego samego rocznika lub żeby facet był straszy xd ale czas pokaże
    także osobiście jestem za Raurą ale jak będzie Raia to trzeba będzie to po prostu zaakceptować xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo nieeeeee!!!!! Żadnej Raii nie będzie!!! Ma być RAURA!!!!! Laura niech wsiada a Maia wysiada!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie co ja normalnie kocham rossa i fajnie by było że by nie miał dziewczyny bo inaczej moje marzenia znikną i będę smutna ale chce dla jak najlepiej chce żeby był szczęśliwy i niech sam wybiera ale jeśli między raurą a raią miałabum wybrać ja to wolałabym żeby ross był z laurą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie by było gdyby nie miał dziewczyny? ty wiesz co ty mówisz? Nie chcę cię urazić, ale to trochę samolubne. Chyba każdy chce by jego idol był szczęśliwy, założył rodzinę, a my nie mamy nic do gadania ;-;

      Usuń
  6. A najlepsze jest to,że Raura i Rai nigdy nie istniała ,a fani robią z jakiś drobiazgów wielkie flirty i podrywy,a Ross dobrze to ujął. Nie ważne co by Ross z Mają czy Laurą robił ,to nie będzie dla mnie nigdy potwierdzeniem jakiegokolwiek romansu/związku.Czekam na potwierdzenie od nich i dopiero wtedy uwierzę! Bo przytulenie czy pocałowanie (a zwłaszcza w filmie,serialu) nic nie znaczy :) tu głównie chodzi o uczucia pomiędzy osobami ,a nie czyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja i tak kibicuje Raurie ,która mam nadzieję ZAISTNIEJE :)

      Usuń
    2. Ahahaaha no właśnie xD Kibicowanie Raurze jest bardzo trudne, ale zawsze jest jakaś nadzieja ;)

      Usuń
  7. ja myślę że Ross kocha Lurę ale gdzieś przeczytałam że on nie chce umawiać się z dziewczynami z którymi pracuje więc wydaje mi się że jak A&A sie już skończy to wtedy będą razem

    OdpowiedzUsuń
  8. Raia rządzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham Rossa i uwielbiam Maia i sądze że powinni byc razem !!!!!!! Raia !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie Laure Marano aleeeeee wole Maie dlatego Ross + Maia =<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uważam że Ross i Maia pasują do siebie ale to ich prywatna sprawa

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )