poniedziałek, 25 listopada 2013

[EN] A&A - Beach Bums and BFFs

Pomijając wielki nawał nauki, dziś chce mi się i płakać ze szczęścia i mam ochotę się powiesić. Tak więc, zajebista jest wiadomość że R5 nas odwiedzą, a zarazem chyba się powieszę, bo nie ma mnie kto tam zawieźć ;c Cytując rodziców "Brak mikołaja, opłata za bilet, ale osobę która cię zawiezie musisz sobie sama znaleźć". No więc, prawdopodobnie będę jechać na rowerku do Wawy :3 Nie przejmujmy się, jeśli teraz nie pojedziemy, kiedyś jeszcze może się uda :D (Taa. marne pocieszenie..)

A tymczasem wczorajszy odcinek emitowany w USA:


6 komentarzy:

  1. Nie martw się do lutego jeszcze 2 miesiące, wszystko może się zmienić:) Ja mam daleko, ale akurat mam ferie, a moja mama raczej mnie zawiezie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a ja po feriach już i nie ma mnie kto zawieźć ;/ Do tego to będzie zima ._.

      Usuń
  2. Wtedy będę miała również ferie, ale marne szanse, że pojadę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się akurat ferie skończą -,- Nie mam szans na to, że będę na tym koncercie ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się skończą XD Mam zamiar błagać rodziców codziennie, a jak nie będę jechać rowerkiem XD

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się to włącza?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )