piątek, 8 listopada 2013

Happy B-day Riker! ♥♥♥



No i nadszedł dzień, kiedy to Rikuś ma swoje 22 urodzinki ;3 Znowu piszę wieczorem, ale na szczęście kolejna akcja: #HappyBirthdayRikerFromPolishR5ers jeszcze trwa i mogę zacząć spamować :> mam nadzieję, że pomożecie, bo byliśmy na chwilkę w światowych :D

A teraz;

Wszystkiego Najlepszego dla naszego ukochanego Rikusia od wszystkich adminek bloga i wszystkich polskich R5ers! #WEloveYOU♥

Uwielbiam mówić na niego Rikuś xd


A co do nowej piosenki "Crazy Stupid Love". Nie usłyszycie jej już na yt, ponieważ została zgłoszona. ktoś niestety udostępnił ją przed premierą w Japonii, więc jej nie usłyszycie. Możecie napisać do mnie na pocztę, mogę wam przesłać, bo mam pobraną : )

4 komentarze:

  1. Ja spamuje i przed chwilką bylismy na chwilę w światowych<33 A co do piosenki to szkodaa, ale ja ja zdążyłam ściągnąć;D A tak z ciekawości, to ona tylko w Japonii będzie dostępna na płycie??

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś słucham jej sobie na yt.. link:
    http://www.youtube.com/watch?v=rUlWux3_bLU

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )