niedziela, 24 listopada 2013

(Prawie) trzy pocałunki w jednym odcinku!


Można się było spodziewać, że po słowie "jemioła" w tytule odcinka świątecznego będzie chodzić o Austina i Ally. Oczywiście można było też przewidzieć, że ktoś im przerwie. Za pierwszym razem była to Trish razem z Dezem, za drugim sam Dez, a za trzecim podczas piosenki Austin chciał cmoknąć Ally, ale ona uciekła (suoodkie to było ;3).
Niestety czytałam, że na jeden sezon może być tylko jeden pocałunek PRAWDZIWY. Oczywiście może być więcej jeśli będzie to udawany. (Na przykładzie drugiego sezonu w odcinku Chapters and Choices, a potem Reel Life and Real Life, gdzie był prawdziwy) Mogę oglądać takie prawie pocałunki wiele razy, bo bardzo słodko przy tym wyglądają i utwierdza nas to w przekonaniu, że obydwoje nadal coś do siebie czują ♥ Oczywiście wolę te prawdziwe xD
Tak więc, przejdźmy to filmików, bo zanudzam.

1.


2. (Widać od 0:58/0:59)


3.

Tu niestety nie wiem czy wam będzie działać link, bo u mnie niestety nie działa (tylko na fb..) bo pisze, że strona niedostępna.




2 komentarze:

  1. Czekałam na tego posta!
    Na tt jest głośno o tym pocałunku
    Cudnie *-*
    ~Torri

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też to twitterku widziałam*-* Jak im Dez przerwał to myslałam, że szału dostanę! A wtedy, gdy mu uciekła to było słodkieee^^ Jego mina bezcenna;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )