środa, 20 listopada 2013

Teen Beach Movie 2?

DZIŚ ADRES BLOGA ZOSTANIE ZMIENIONE NA R5LAURAPL.BLOGSPOT.COM!!!

_______________________________________________

Zadano nam pytanie na ask'u, czy mogłabym przetłumaczyć wpis, który pojawił się na stronie disneydreaming.com. Postanowiłam zagłębić się w temacie i przetłumaczyć ten wpis tutaj.

A o to co pisze DISNEY DREAMING

Disney Channel zasugerował, że pojawi się Teen Beach Movie 2 na pewno! Pod koniec filmu postacie z Wed Side Story, dostały się do realnego świata. (...)
Więc, patrząc na to, wydaję się, że sequel Teen Beach Movie, będzie, a w nim, wszystkie postacie z pierwszej części.
Premiera filmu Teen Beach Movie, zebrała więcej oglądalności niż pierwsza część "High School Musical"! Wow!
(...) 

Nie uwierzę niestety w tą kontynuację, dopóki SAMA NA WŁASNE OCZY nie zobaczę jakiegokolwiek wpisu od aktorów, czy twórców. Dlatego, wy też na razie w to nie wierzcie. Obiecuję, że jak się dowiem, wszystko wam napiszę.

A teraz pytanie, chcecie TBM2? Szczerze, to ja nie. Mi film niestety nie przypadł do gustu. I ogólnie, wolę o wiele bardziej seriale i filmy, które były kręcone wcześniej, niż te które są teraz. Pamiętacie jeszcze HSM? . A "Słoneczna Sonny"? "Nie ma to jak Hotel/Statek"? "Hannah Montana"? "Czarodzieje z Waverly Place"? Może to dziecinne, ale ja wciąż to czasami oglądam. To były seriale i filmy, z których na prawdę dało się czegoś nauczyć. A jak jest teraz? Nie ma morału w tych produkcjach. Uwielbiam, wręcz kocham Austina&Ally, ale także od tego serialu wolę starsze produkcję. I tęsknie za tym wszystkim..
Pewnie wiele z was, nie może się czekać na kontynuację tego filmu. Mi niestety nie podoba się on . ;>
Tymczasem, napiszcie co wy o tym myślicie.

5 komentarzy:

  1. Podama mi się film TBM ale o wiele wiele bardziej wole nie ma to jak statek/hotel. Sama czesto ogl. niektore odcinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również jakoś nie wciągnął ten film.. Może dlatego, że wzięli do tego filmu aktorów których wgl. się nie zna (oprócz Ross'a) . Wolałam HSM. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to mnie też nie wciągnął...muzyka była świetna, tak jak choeografia, ale sama fabuła taka jakaś mdła:/ Ja też często oglądam Nie ma to jak statek/hotel:) Fajnie jest tak powrócić do tych starych seriali:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolałam starsze programy :-[
    Można jeszcze wysyłać kartki urodzinowe dla Laury ???? Proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )