środa, 6 listopada 2013

Jacy są w rzeczywistości? O.O

Nie wiem jak was, ale mnie bardzo ciekawi jacy są członkowie zespołu R5? Te filmiki, zdjęcia. Tacy są naprawdę? Jak wyglądają "naturalnie"? Bo na pewno włoski Ross`a czy Riker`a, wymagają przed zdjęciami dobrego fryzjera. A Rydel jak wygląda bez makijażu? Zawsze czytając blogi widzę-cytuję " O boże niech będzie RAURA!!" Według mnie jest to głupie. Bardzo lubię Ross`a, Laure, Mai`e, ale słowa Raura czy Raia, są po prostu...beznadziejne? Nie można nikogo zmuszać do tego, co czuję. ZROZUMCIE TO LUDZIE!!

Pewnie większość z was to zignoruję, ale napiszcie w komentarzu czy wy tez jesteście za tz. Raurą czy coś w tym stylu, ;)

Tak sobie dziś przeglądałam YouTube i znalazłam boski, ale to boski wokal naszego Rokiego i Ellington`a. Jak się okazało nasz Ratliff, który dotąd nie zaśpiewał nic, prócz refrenów, pokazał głos!!! No ślicznie mu to wychodzi! ;D oto link:

https://www.youtube.com/watch?v=fCLIBOE9uLk#t=46

Miłego oglądania :)

3 komentarze:

  1. No nareszcie jakaś odoba o...eee...zdrowym umyśle? :D nienawidze tych wszystkich co gadają: "Raura powinna być razem" albo wierzą w te zmyślone aski ;/ a z kąd to się bierze? zakładają je już naprawdę totalni ludzie którzy nie potrafią poradzić sobie z brutalną żeczywistością i nie doprowadzają do siebie bolesnej prawdy. Nie da się NIKOGO zmusić do miłości. Zawsze wspułczuję tym gwiazdom bo za swoją sławę mószą płacić prywatnością a to wielka cena :( oczywiście tym powyżej bie chcę nikogo obrazić tylko mówię że wkurza mnie taka gadka :)
    Buziak :* Claudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory za błędy -.-
      ps. piszę na szczątkach mojego telefony którego przed chwilą roztrzaskałam o ścianę >.<

      Usuń
    2. *telefonu

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )