sobota, 16 listopada 2013

Nowy wygląd bloga!

Otóż, blog został chwilowo zmieniony na prywatny, dlatego nie mogliście na niego wejść. Ale już jest wszystko ok.
Za piękny szablon z całego serca dziękuję Eveline Dee, należącej do szabloniarni Wonder Templates! Link znajduje się w statystykach strony :)
Chciałam sama zrobić coś takiego, ale nie potrafiłam zrobić nagłówka z prawej strony ;c Poza tym, potrzebowałam wysuwanego menu, bo nie wyglądało to estetycznie, a sama także nie potrafiłam >___< Wykonała ona kawał świetnej roboty, prawda? ;d

Poza tym, starałyśmy się od wakacji, nad remontem bloga. Wielokrotnie zmieniałam wystrój. (niestety jestem zmienna, więc to się raczej nigdy nie zmieni >_<) Na pewno szablon ten pozostanie z nami na dłużej, bo podoba mi się ;)
Możecie także zaglądać do menu. Każda administratorka zajęła się kilkoma podstronami, które wszystkie dopracowałyśmy. Możecie poczytać o Lau, R5, A&A, Glee i TBM, oraz wiele innych.
Z prawej strony, są statystyki strony. Czyli wszystko co ważne dla czytelników. Nazwa bloga, admini, grafika i data założenia itp.
A na samym dole bloga, znajduje się archiwum, oraz obserwatorzy ;D

Mam nadzieję, że teraz można się połapać. Jakbyście chcieli by coś jeszcze zmienić, piszcie w komentarzu, a ja spróbuję spełnić prośbę ; pp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )