piątek, 1 listopada 2013

Happy Birthday Rocky!



Nie napisałam posta o urodzinach Rocky'ego wcześniej, bo dopiero przed chwilką wróciłam do domu. Byłam na cmentarzu a potem odwiedziliśmy rodzinę, więc nie miałam jak wejść i cokolwiek napisać :| Szkoda tylko, że żadna z reszty administratorek się nie pofatygowała by to zrobić...

Wiem, że na twitterze trwa/ła akcja #HappyBirthdayRockyFromPolishR5ers, która prawdopodobnie trwa nadal. Jest mi niezmiernie przykro i wstyd, że nie mogę w niej uczestniczyć. Mama właśnie zgania mnie z komputera a wcześniej jak już mówiłam - nie było mnie w domu. Muszę tylko napisać tweeta do niego, by nie było, że zapomniałam ;c


Mimo wszystko:

Wszystkiego Najlepszego Rocky od wszystkich administratorek bloga, oraz całej Polskiej #PolishR5Family!

3 komentarze:

  1. Ja brałam udział w akcji*-* Teraz chyba jesteśmy w polskich trendach na 2 miejscu, ale byliśmy w światowych:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam udział w tej akcji

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )