niedziela, 3 listopada 2013

Rydel i Ratliff - More Than Friends?


Każdy wie, że Ratliff z Kelly spotyka się od kilku długich lat. Patrząc na nich można było postrzec piękną i kochającą się parę. Ale czy nadal tak jest?



Media i gazety coraz częściej piszą o romansie kwitnącym pomiędzy Rydel a Ell'em. Pomiędzy tą dwójką jest coś więcej niż przyjaźń. Ale czy to tylko traktowanie się jak rodzeństwo?

Szpiegując ich zachowanie na wielu spotkaniach, spojrzenia na zdjęciach - można wywnioskować, że oni coś do siebie czują.

Co o tym sądzicie?
Ja jestem za Kellington, nie chcę by rozpadł się ich długi i piękny związek ;/
A wy, jesteście za Kellington czy Rydellington?

Jak na razie ta dwójka przeczy uczuć. Jeśli czegoś więcej się dowiem, powiadomię was o tym. Tym czasem, przeczytajcie artykuł :


4 komentarze:

  1. Świetny blog :D Ja osobiście jestem za Rydellington, po prostu tak jakoś xd Zapraszam też do mnie : forever-together-auslly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem za Rydellington :) Uwielbiam tego bloga ^^ Zapraszam do mnie http://my-love-story-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem za Rydellington*-* Nie wiem dlaczego, po prostu uwielbiam tą parkę ;) Pasujące do siebie 2 wariatki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za Rydellington! No,a Kellyngton już nie ma! Zerwali ze sobą!
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )