piątek, 22 listopada 2013

(Tłumaczenie) Wywiad z Laurą dla Parade.com

Ostatnio, pojawił się wywiad wideo z Laurą, a ja oczywiście, nie zrozumiałam wszystkiego co powiedziała, więc poszukałam opisowego i znalazłam oficjalny na stronie Parade.com, dla czego został przeprowadzony. Tłumaczenie wykonane przeze mnie, artykuł ze strony Parade.com. 


Jesteś w Nowym Yourku w celu Narodowego Dnia Młodych Czytelników. Jaka była twoja ulubiona książka z okresu dojrzewania?

Trudne pytanie, bo dosłownie kocham wiele książek. Ale myślę, że to seria Harrego Potter'a. To stało się obsesją! Przejęła moje życie. Chciałam czytać i kiedy rodzice coś do mnie mówili ja nie kontaktowałam, bo byłam wtedy w Hogwardzie. To było wspaniałe!

Powiedz nam, co robiłaś podczas Narodowego Dnia Młodych Czytelników.

Jestem strasznie podekscytowana z powodu bycia w Nowym Yorku. Udałam się do PS 124, Capital One, serce Fundacjii Ameryki. Społeczności i szkoły, wykorzystują wszystkie swoje siły dla tej kampanii, więc zdobyliśmy 3000 książek, co jest bardzo fajne.

Teraz jakie są twoje ulubione książki?

Mam obsesję na pukcie powieści Jane Austen! Duma i uprzedzenie to teraz moje życie! Tak serio to nie jest moim życiem, ale będzie. Czytałam Siddhartha kilka lat temu i czytam ją ponownie, bo po co czytać książki raz, skoro można w kółko? To taka dobra książka. Uwielbiam książki ponownie z nowej perspektywy.

Jakie jest twoje poza planowe wspomnienie z Austina&Ally?

Pomyślmy, jest ich wiele... Mamy po prostu wiele zabawy, śmiejemy się codziennie, całymi dniami, czytamy scenariusze liniami, albo cała moja niezadarność! Kiedy robiliśmy Austin i Ally i Jessie, była scena kiedy musiałam usiąć na krześle, a krzesło jakimś sposobem się odwróciło! Nie chcę o tym rozmawiać. Każdy się śmiał!

Czy macie jakieś fajne żarty, którymi chciałabyś się podzielić?

Raini i ja zawsze staramy się robić psikusy chłopakom i straszymy ich. Zazwyczaj każdy żart nam wychodzi. Obydwie chciałyśmy przestarczyć Calum'a który gra Dez'a, byliśmy na usłudze rzemiosła (?) i on szedł trzymając kawę, bo on zawsze piję kawę i wykoczyłyśmy w tym samym czasie i go wystarszyliśmy, a on zaczął głośno krzyczeć! Najlepszą częścią w tej historii, było gdy pewna osoba z ekipy przyszła i zapytała; "Słyszeliśmy, że ktoś się przestarszył. Więc Calum, którą dziewczynę wystraszyłeś?" Zaczęłyśmy się śmiać, bo krzyk Caluma zabrzmiał jak krzyk dziewczynki! Bam!

Jaka jest twoja ulubiona przekąska na planie?

Na początku powiem, że jestem bardzo wybredna, więc pakuję swój własny obiad. Ale uwielbiam te bułeczki, które podają na planie! Te bułeczki są jedyne w swoim rodzaju. Na planie mamy także Gushersy, więc mamy trochę zwykłego działania węglowodanów. Są to owocowe cukierki i to moje życie!

Twoja starsza siostra Vanessa jest również aktorką. Jaka jest najlepsza rada jaką od niej otrzymałaś?

Jesteśmy ze sobą bardzo blisko i jest moim wzorem, dlatego, że to bardzo silna i niezależna kobieta. Uczę się od niej dużo i o aktorstwie i o życiu. Myślę, że najlepszą rzeczą jaką nauczyłam się od niej to to, by zawsze mieć silne poczucie siebie. Jeśli masz zaufanie do siebie, to nie martw się o innych. Tak, to jest świetne.

Jakie są twoje ulubione wakację rodzinne, jakie kiedykolwiek były?

Kiedyś w wakacje, wyjechaliśmy do rodzinnego miasta taty, do Włoch. To takie piękne miasto! Tuż nad Morzem Śródziemnym. Codziennie jadłam pizzę domowej roboty. Mogłabym tam mieszkać. To było niesamowite.

Kto był twoją ulubioną gwiazdą za czasów dorastania?

Najprawdopodobniej dziś to te same gwiazdy. Kochałam Anne Hathaway. Zawsze chciałam obejrzeć Pamiętnik Księżniczki cały czas, więc ona była świetna. I kochałam to bo moja siostra ma szaloną fryzurę i ona na początku filmu ma szaloną fryzurę, więc ja na to; "Ach, one są takie same!" I także Hilary Duff. Byłam największą fanką Lizzie McGuire.

Kto jest ulubioną osobą, którą śledzisz na twiterze?

To trudne, kocham wiele osób. Istnieje kilka, przy których gdy widzę tweety zawsze się śmieję. Mój kolega Calum Worthy, rzeczywiście ma najśmieszniejsze tweety, jakie kiedykolwiek widziałam. Jestem bardzo dumna z tego, że go obserwuję i nie wyobrażam sobię tego, by to zmienić. Oprócz niego, Katy Perry i P!nk. Bardzo kocham je obydwie. Wystarczy, że powiedzą "banan" a ja już "O mój boże! P!ink napisała banan! Muszę mieć teraz banana!" Kocham je bardzo.

Nie jesteś obca na czerwoym dywanie i moda gra rolę w twoim życiu. Masz jakiś ulubiony strój w szafie?

Tak! Mam sukienkę od Ted Baker, którą założyłam kilka dni temu na pewne święto (z opisu wynika, że chodzi jej o sukienkę którą miała na TjMartell). To czarna sukienka z białymi dodatkami na kołnierzyku. To po prostu.. słodkie. Założyłam do tego buty od Ted Baker i byłam wtedy dziewczyną Ted Baker!

Kochasz śpiewać i tańczyć. Masz ulubiony musical?

Dorastałam musicalami. Jestem takim teatralnym specem, że to jest aż śmieszne. Rent było moim życiem. Wicked, kto nie kocha Wicked? Moja koleżanka Raini ma obsesję na punkcie The Wizards of Oz i widziała Wicked rok temu i także się w tym zakochała, śpewałyśmy razem piosenki z tego musicalu! Kocham wiele musicali!

Święta nadchodzą, więc powiedz co było najlepszym prezentem jakim dałaś i dostałaś?

Kiedy byłam bardzo mała, pewnego świątecznego poranka , Mikołaj dał mi Scaventer Hunt (taka gra), a ja myślałam, że to stół do ping-ponga, który był niesamowity! Kocham ping-ponga, ale to nie było to. Byłam podekscytowana, gdy zobaczyłam, że to Scaventer Hunt! "Pisałam wiersze", chodziłam z kąta w kąt i ciągle powtarzałam "Wow! Mikołaj zna mój dom, tak dobrze!" To było takie fajne.

I myślę, że najlepszym prezentem, był prezent dla mojej siostry rok temu. Obie jesteśmy bardzo zajęte, a mimo to bardzo blisko siebie. Ciągle dajemy sobie różne prezenty, więc pomysły na prezenet świąteczny się skończyły. Więc obie zdecydowałyśmy, że damy sobię tylko karteczki z napisem "Kocham Cię" i damy sobię naszą miłość. Kolorowa 17 i 20 latka!


PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE ARTYKUŁU!!!

2 komentarze:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )