sobota, 16 listopada 2013

Gdzie zakupić Louder i gadżety z R5?

Całkowicie zapomniałam o tym, by napisać gdzie można zamówić Louder, czy gadżety z R5.
Prosiłam rodziców by na gwiazdkę kupili mi płytę, ale nie chcą się zgodzić ;c Może wy jednak skorzystacie:


Zamawiałam ( i kilka innych osób ) na cupsell koszulkę z R5, więc macie gwarancję na to, że dojdzie. Wszystko jest z złotówkach i idzie z Polski, więc na pewno wieczność czekać nie będziecie : )

A co do Louder: Nie wiem jak to jest, ale to jedyna strona gdzie od razu przeliczają na złotówki. Niestety płyta jest ściągana ze Stanów Zjednoczonych, lub z Wielkiej Brytanii. Można zamówić ją także na oficjalnej stronie R5, ale jak na razie nie ma towaru. Kilka osób także zamawiało ze strony R5, więc po jakimś miesiącu od zamówienia, mielibyście : ) Jeśli oczywiście dojdzie ;p

Jeśli ktoś chce gadżet, może też pokombinować na allegro. Ja zamawiałam w ten sposób kubek. Znalazłam osobę, która robi kubki z napisem/zdjęciem jaki jej podeślesz i masz o wiele taniej niż na cupsell. :)

Mam nadzieję, że wam pomogłam.

1 komentarz:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )