niedziela, 17 listopada 2013

Młodzi R5 tańczą do piosenki *-*



Kurcze, przypadkowo przeglądając tumbrla, natrafiłam na zajeeeebiaszczy filmik (niestety złej jakości) młodziutkich R5 (nie takich młodziutkich xD Ale i tak są słodcy ;3) . Sami zobaczcie i oceńcie ;33 :





                                    

Podoba się ? *-*
A gifa po prostu musiałam dodać :3 nie mogłam się powstrzymać ;33 

Tak zbaczając z tematu wpisu - Nawet nie wiecie jak wielki uśmiech pojawił się na mojej twarzy, gdy (ku wielkiemu zaskoczeniu) w sondzie, zobaczyłam 42 głosy. Oznacza to, że czyta nas 42 osoby. To dla mnie bardzo ważne, bo uwielbiam prowadzić tego bloga. Interesuję się R5 i Laurą, czytam o nich codziennie. Nawet nie wiecie jaką radość sprawia mi, pisanie wszystkiego czego się dowiedziałam Wam. Mogę się z wami tym podzielić ♥ 
Mam nadzieję, że czytelników przybędzie i blog stanie się sławniejszy ;3 

3 komentarze:

  1. Rocky jest strasznie słodki w krótkich włosach :D a z resztą! kiedyś wszyscy byli słodcy :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )