środa, 4 grudnia 2013

Twitcam z Laurą.

Bardzo przepraszam was, że dodałam ten wpis taki bez ładu i składu, ale śpieszyłam się, by wam podać link, przed twitcamem, a nie po :P Sama dowiedziałam się 10 minut przed, bo cały dzień siedziałam nad książkami ;/ Dobrze, że weszłam na fb. Dziękuję Pauli, która podesłała mi linka :)

Twitcam odbył się na temat jej pobytu w Washington DC, ale i tak zadawano wiele pytań dotyczących jej kariery i A&A. Usłyszeliśmy odpowiedz na pytania trzech dziewczyn, które zostały wyświetlone z włączoną kamerką (Też bym tak chciała *__*), oraz wiele pytań prosto z twittera. 
Ogólnie twitcam był bardzo krótki, bo nawet nie 20 minutowy. Ale dowiedzieliśmy się np., że Laura ma zamiar ciągle utrzymywać kontakt z ekipą A&A, bo są jej rodziną ♥. Odpowiadała na wiele pytań, wszystko zostało zarchiwizowane, wystarczy nacisnąć na poniższy link, by obejrzeć twitcama jeszcze raz, lub po raz pierwszy. 

7 komentarzy:

  1. Wow! Super *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. co znaczyło to ostatnie pytanie zadane przez tą dziewczynę i co Laura odpowiedziała? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej jak sie na tym gada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się skończył. I ty na nim nie rozmawiasz, słuchasz co mówi Laura. Możesz jedynie pisać wiadomości będąc zalogowaną ;p

      Usuń
  4. ta ostatnia osoba na wideo to była dziewczyna o.O byłam pewna że to chłopak... :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )