poniedziałek, 30 grudnia 2013

Życzenia dla Ross'a od obsady Austina & Ally!

Za każdym razem jak zobaczyłam, że ktoś z A&A składał wczoraj życzenia Ross'owi, wybuchałam śmiechem. Najbardziej rozwalił mnie Calum i Kiersey ^^ Zresztą, sami zobaczcie :D


PL: Hmm, Czuję, że dzisiaj jest specjalny dzień... Pomyślmy, pomyślmy... Oh yeah, TO URODZINY ROSS'A!!! Wesołej 18!

PL: Moje maleństwo jest mężczyzną! Nie mogę uwierzyć, że jeszcze nie dawno miałeś 15 lat! Wszystkiego Najlepszego jeszcze raz Ross! Kocham cię bardzo.

PL: Wszystkiego Najlepszego Ross! Dziękuję za trzy lata "braterskiej" przyjaźni!

PL: On mnie nienawidzi. Wszystkiej Naj bałwanie!

 PL: Wszystkiego Najlepszego Ross. Nie mogę się doczekać by to zacząć! (ciekawe co zacząć... - adm.)

PL: Wszystkiego Najlepszego dla jednego z moich ulubionych chłopaków!

PL: Wszystkiego Najlepszego, Ross!

PS. Przebiliśmy już 400 postów! To dużo ^^

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Raure ale też uważam że Ross i Kirsey do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kirsey to murzynka :/// fap fap

      Usuń
    2. No i? Co chcesz przez to powiedzieć? Że Twoja inteligencja nie przyjmuje do wiadomości murzynów? Przecież to nie ma znaczenia czy biały czy czarny. Chodzi o relacje, uczucia. Na tym zdjęciu widać że razem dobrze się bawią. Czy chodziło Ci o to że murzyni s jacyś gorsi? Bóg stworzył ludzi równych sobie. Pozdro dla Ciebie -,-

      Usuń
    3. dzięki za pozdrowienia :)
      Każdy ma swoje zdanie :)
      I nie nic do nich nie mam :)
      Stwierdzam fakty :)

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )