niedziela, 22 grudnia 2013

Pytania do Żelko Jadka!

Nic się nie dzieję, a ja się nudzę, więc wpadłam na pomysł by zrobić coś takiego jak "Pytania do Żelko Jadka". Chciałam zrobić twitcama, ale mam zepsutą kamerkę i nici z planów ;/ Może kiedyś się uda. Tym czasem daję wam możliwość zadawania mi pytań - możecie zapytać prawie o wszystko (bo nie chodzi mi tu o np. moje prywatne sprawy xd). Możecie pytać o serial (ulubiony odcinek, piosenka itp.), o mnie, w sensie np. co lubię robić itp. Daję wam "wolną rękę". Za jakiś czas, wybiorę najsensowniejsze pytania i na nie odpowiem :) Wpis pojawi się na blogu.

Pytania zadajecie wchodząc na naszego ASKA, poprzedzając je słowem TAG.
To znaczy:

TAG: ... pytanie...

Wcześniej już coś podobnego robiłam, ale myślę, że teraz osób będzie więcej : ) Jedna osoba, może zadać kilka pytań ;p
Być może odpowiem na nie przez nagranie. Po prostu się nagram, bez wideo : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )