wtorek, 17 grudnia 2013

[Tłumaczenie] Ross Lynch - Stuck On You



Dziś mam dla was piosenkę "Stuck On You" czyli "Zadurzony w tobie" (w sensie, zakochany). Szczerze nie bardzo mi się ta piosenka podoba, bo jest dla mnie zbyt wolna. Wolę piosenki bardziej ruchliwe ;p Tekst fajny, mimo że ciężko było mi przetłumaczyć niektóre wersy ;/ Nie jestem perfekcjonistką, potrzebuję pomocy słownika, a każdy jedno słowo tłumaczył inaczej -,- Jeśli ktoś ma lepsze tłumaczenie któregoś z wersów, niech mnie poprawi ; P


Stuck On You - Zadurzony w tobie

Ooh, ooh, yeah

Okay, maybe I’m shy
But usually I speak my mind
By your side, I'm tongue tied

Sweaty palms, I turn red
You think I have no confidence
But I do, just not with you

Now, I'm singing all the words
I'm too scared to say
Yeah

So forgive me if I'm doing this all wrong
I'm trying my best in this song
To tell you, what can I do?
I'm stuck on you

I'm hoping, you feel what I do
'Cause I told mom about you
I told her, what can I do?
I'm stuck on you

And like the night sticks to the moon
Girl, I'm stuck on you

Oooh, ooh, yeah

Look at me, perfectionist
Yeah, I'm a workaholic
I'm on my phone, I feel at home

I don't like rules, but make my bed
Floss to keep my teeth perfect
Yeah it's true, I got issues

So I'm singing all the words
I'm scared to say
Yeah

So forgive me if I'm doing this all wrong
I'm trying my best in this song
To tell you, what can I do?
I'm stuck on you

I'm hoping, you feel what I do
'Cause I told mom about you
I told her, what can I do?
I'm stuck on you

And like the night sticks to the moon
Girl, I'm stuck on you

Oooh, oooh, yeah
I'm stuck on you


TŁUMACZENIE

Ooh, ooh, yeah

Okej, może jestem nieśmiały
Ale zawsze mówię to co myślę
Z twojego aspektu, mam związany język

Spocone dłonie, obrócę w kolor czerwony
Myślisz, że nie jestem pewny siebie
Ale jestem, tylko nie przy tobie

Teraz śpiewam wszystkie słowa
Jestem zbyt przerażony by to powiedzieć
yeah

Więc wybacz, jeśli robię źle
Staram się w najlepszy sposób tą piosenką
Powiedzieć ci, co mogę zrobić?
Jestem w tobie zadurzony

Mam nadzieję, że odczuwasz co robię
Bo powiedziałem mamie o tobie
Powiedziałem jej, co mogę zrobić?
Jestem w tobie zadurzony

Tak jak noc nie odkleja się do księżyca
Dziewczyno, ja jestem w tobie zadurzony*

Ooh, ooh, yeah

Spójrz na mnie, perfekcjonistę
Tak, jestem pracoholikiem
Gdy jestem przy telefonie, czuję się jak w domu

Nie lubię zasad, lecz moje łóżko
Nici by moje zęby były doskonałe
Tak, to prawda, ja też mam problemy

Teraz śpiewam wszystkie słowa
Jestem zbyt przerażony by powiedzieć
yeah

Więc wybacz, jeśli robię źle
Staram się w najlepszy sposób tą piosenką
Powiedzieć ci, co mogę zrobić?
Jestem w tobie zadurzony

Mam nadzieję, że odczuwasz co robię
Bo powiedziałem mamie o tobie
Powiedziałem jej, co mogę zrobić?
Jestem w tobie zadurzony

Tak jak noc nie odkleja się do księżyca
Dziewczyno, ja jestem w tobie zadurzony

Oooh, oooh, yeah
Jestem w tobie zadurzony

* Porównano to noc i księżyc. W sensie, że w nocy zawsze świeci księżyc, który jakby nigdy nie znika. Tak samo jest z dziewczyną, która podoba się chłopakowi.

Piosenka trudna do zrozumienia po polsku ;/
Mam nadzieję, że choć trochę się spisałam.

Zaraz wezmę się za dokończenie tłumaczenia "I Love Christmas", a teraz wybierzcie co tłumaczyć jako kolejną piosenkę z Turn It Up:

  • Redial
  • Steal Your Heart
  • Who U R
  • Superhero

2 komentarze:

  1. A teraz poproszę o Who U R :)
    A później może..... Superhero ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )