sobota, 28 grudnia 2013

[Filmik] Akcja na urodziny Ross'a!

Dostałam tylko dwie kartki.. Cóż, przyznam, że trochę mi przykro, ale okej.




Dziewczyna której to wysyłałam, miała tyle zdjęć, że się pomyliła. W zdjęciach są wpisane błędne imiona za co was serdecznie przeprasza ;/ Prosiłam by to zmieniła, ale już było za późno. Musiałaby robić wszystko od nowa, a by się zeszło. Napisała o was w opisie filmiku. Jeszcze raz, serdecznie przepraszamy.

Urodziny Ross'a są już jutro (ja nadal uważam, że to ten nasz 13 latek ♥), w związku z czym wymyślono akcję na twitterze, która odbędzie się od 18, jutro, z hasłem #HappyBirthdayRossyFromPolishR5ers. Spamujemy także tym filmikiem!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )