sobota, 21 grudnia 2013

Photoblog!

Hej! Starałam się założyć tumblra, ale ze mnie taka ciota, że nie potrafię go w żaden sposób ogarnąć ;/ Dopiero przed chwilą przypomniałam sobie, że z blogger'a można zrobić tumblra! Nie dosłownie, ale dla mnie można ;p Łatwo mogę dodawać zdjęcia i wam będzie o wiele lepiej je przeglądać, niż bym zaczęła wymyślać na tumblrze ;p Możecie zmieniać widoki na pasku pod tytułem bloga :)

Po co go założyłam?
Bo zdjęć codziennie pobieram tysiące z nowych odcinków, a nawet sama robię screeny oglądając ; p Nie mam jak ich cały czas dodawać na tego bloga, zresztą - zrobiłby się straszny spam. Dlatego zrobiłam tzw. fotobloga :D Na razie dodałam pierwsze zdjęcia, które mi wpadły pod rękę. Mam zamiar dodawać coś codziennie c; Mogą to być też stare odcinki ;> (Tylko z A&A :) )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )