sobota, 28 grudnia 2013

[TAG] Odpowiedzi!

Próbowałam się nagrać, ale nie bardzo mnie słychać dlatego udzielę odpowiedzi pisemnie ;) Myślę, że nie ma sensu dłużej czekać, bo i tak nikt się nie pokusi by zapytać :) 

1. Jesteśc za Raurą?
Ja uważam, że do siebie pasują, ale chcę by Laura i Ross byli z osobami, które kochają, a nie z tymi, które wybierają fani, bo ładnie razem wyglądają. Nie jestem ich shipperką (shippuję Auslly :P). Ładnie razem wyglądają, ale to nie jest najważniejsze w miłości. 

2.Co jest najlepszego w blogowaniu?
Hmm.. Myślę, że to, że można dzielić się wszystkim z czytelnikami. Można dzielić swoje opinie, a także ich w pewnym sensie uszczęśliwiać ;)

3.Ile masz lat?
Jeszcze 13 xd

4. Dlaczego według ciebie Austin&Ally powinni być razem?
Bo widać, że obydwoje do siebie coś czują. Kiedy pierwszy raz poważnie się pokłócili dość szybko się pogodzili. Nie potrafią bez siebie wytrzymać ^^ I mogą na sobie polegać, nie ważne co by się stało. To słodka para ♥

5. Czego najbardziej się boisz? Czy boisz się przyszłości?
Boję się pająków. Panicznie :| To takie strasznie obrzydliwe stwory, które w zimie wychodzą ze swoich kryjówek i chodzą po moim pokoju ;____;
A co do przyszłości - nie myślę o niej. Jestem bardziej optymistką i nie przejmuję się tym co może się zdarzyć w najbliższym czasie. 

6. Jesteś bogata?
Myślę, że nikogo to nie powinno obchodzić.. No, ale - Nie.

7. Skąd dowiadujecie się, kiedy są nowe odcinki A&A?
Ja ciągle śledzę zagraniczne strony, twittery twórców i aktorów. Jestem z wszystkim na bieżąco.

8. Lubisz Teen Beach Movie?
Nie. To film nie w moim stylu.

9. Jaki jest twój ulubiony odcinek Austina i Ally? Uzasadnij
Zdecydowanie "Real Life and Reel Life". Ten odcinek pokazuje jak silna więź jest pomiędzy Austinem i Ally. Lubię też odcinek "Beach Clubs and BFF's". Tu znowu pokazują na czym polega przyjaźń ♥

10. Kiedy pierwszy raz zetknęłaś się z R5 ? i jak do tego doszło ?
Zaczęło się od A&A. Oglądałam, oglądałam. Zaczęłam się interesować aktorami, słuchałam piosenek na yt i nagle mi wpadł cover R5 pod rękę. I tak zaczęłam słuchać reszty piosenek i się zakochałam :3 Było to gdzieś we wrześniu 2012 ;)

11.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać opowiadania, siedzieć na fb i słuchać muzyki ^^

12. Jak długo jesteś bloggerką?
Tak na serio to od roku (założyłam wtedy (chyba) jednego z pierwszych opowiadań o A&A). Pisałam też wcześniej, ale szybko blogi znikały, bo ile ja mogłam mieć wtedy lat - ok.9 xD Były bez sensu i wstyd się do nich przyznawać :P

To tyle. Do napisania! ;)

2 komentarze:

  1. Yay!
    Czekałam na twoje odpowiedzi, większość pytań ja zadałam i muszę ci powiedzieć że jesteśmy bardzo podobne :o
    Też miałam kilka szybko znikających blogów w wieku 9 lat... Masakra. XD
    Pozdraaawiam c:

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )