niedziela, 15 grudnia 2013

Turn It Up [Zdjęcia]

Odnalazłam na internecie zdjęcia płyty (która jak się okazało jest z tekstami piosenek :D), oraz jest też pełna wersja albumu na youtube, tylko, że nie udostępniona w naszym kraju -,-
Ja jestem zadowolona z płyty, chociaż jej nie mam i nie usłyszałam pełnych piosenek. Podoba mi się to, że dodali teksty piosenek i do każdej jest zdjęcie ;D Mam nadzieję, że uda mi się rodziców na nią na kusić :)
I obiecuję, że gdy tylko znajdę pełną wersję albumu, dodam je ; p





9 komentarzy:

  1. Jeśli mówimy o pełnych wersjach piosenek, to znalazłam już c: To znaczy, na tumblr'u kilka dziewczyn dodało a wszystkie , które mi się udało znaleźć zreblogowałam c: Więc zapraszam do mnie, jest tam 'Stuck on You'' , ''Upside Down'' , ''Parachute'' , ''Who U R'' , ''Superhero'' i ''Steal your heart'' .
    Wszystkie, w pełnej wersji c:

    spellmusic.tumblr.com

    Zapraszam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, kocham cię za to <3

      Usuń
    2. Do usług ! XD
      I zapraszam do mnie na bloga jak już się z linkami rozkręcamy XD

      magic-story-raura.blogspot.com

      Usuń
    3. Jestem stałą czytelniczką tego bloga :P

      Usuń
  2. boże boże BOŻE
    kocham cie kocham cie KOCHAM CIE <3 <3 <3
    a ty skad to pobralas? *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma się te źródła kochanieńka XD

    OdpowiedzUsuń
  4. eeeeeej bo ja tylko znalazlam Who U R i Superhero na yt :/

    OdpowiedzUsuń
  5. AAA!! Boże kocham cię^.^ Dzięki, dzięki, dzięki<333
    Ps. Wiesz może, kiedy będzie dostępna w Polsce??

    OdpowiedzUsuń
  6. CAN YOU UPLOAD THE REST OF SCANS PLEASE!!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )