wtorek, 3 grudnia 2013

Już dwa lata! (Mały quiz.)

Dokładnie drugiego grudnia 2011 roku, rozpoczęto emisję uwielbianego przez wielu nastolatków serialu - Austin i Ally. Mija już druga rocznica od puszczenia pierwszego odcinka! Z tej okazji aktorzy i producenci pisali na twitterze! Przepraszam Was, że wczoraj nie napisałam o tym, kiedy trzeba było, ale nie miałam czasu. Tym czasem chcę się trochę skupić nad zmianami zachodzącymi z kolejnymi sezonami.

Najpierw najważniejsze tweety. Od Laury, grającej Ally:



Od Raini, grającej Trish:




Od Caluma, grającego Dez'a:


Od Ross'a, grającego Austina, zero odzewu. Mam nadzieję, że nie zapomniał o tej dacie i po prostu nie napisał o tym tweeta :)

Cóż, co mogę powiedzieć?

1 show, dwa lata, trzy sezony, nowi idole

Dokładnie tak sądzę. Wszystko zawdzięczam temu serialowi. Gdyby nie on pewnie nie znałabym teraz R5 i aktorów z A&A. Gdyby nie to, nie poznałabym wielu wspaniałych osób z R5Family i wiele wspaniałych Lauratic. Pewnie byłabym kompletnie przy nudzona. Albo zwracała uwagę na moich wcześniejszych idoli, do których "miłość" była dość krótkotrwała w porównaniu do aktywnych. Trwają już ponad rok!  
A ile wy jesteście R5er/Lauratic?


Spójrzcie na aktorów, jak zmienili się podczas tych dwóch lat: 



Może tak, zrobimy sobie mały quiz na tę rocznicę? Bez żadnych nagród, by sprawdzić swoją wiedzę :D

Jeśli tak, piszcie odpowiedzi w komentarzach. Liczyć będą się te pierwsze poprawne! Odpowiedzi dodam jutro, jeśli ktokolwiek pokusi się by na nie odpowiedzieć. 

1. Jak nazywają się twórcy Austina & Ally?
2. Wymień bohaterów, którzy pojawiają się w kilku odcinkach poza Austinem, Ally, Dezem i Trish. Jest ich kilka, więc wymieńcie co najmniej trzy. 
3.Ile odcinków liczą dwa pierwsze sezony (oczywiście każdy osobno np. 1 sezon - trzy odcinki)? 
4. Jak nazywa się rodzina głównych bohaterów (Ojciec, matka; w przykładzie Dez'a też rodzeństwo)?
5. Kiedy wyemitowano pierwszy odcinek w Polsce?
6. W którym odcinku Ally, pozbyła się swojego lęku? (tytuł, sezon)
7. Wymień wszystkie obiekty westchnień Austina, Trish, Dez'a i Ally z całego serialu. (Chodzi mi o osoby, w których były/są zauroczone/zakochane)

Dodatkowe pytania, chcę po prostu dowiedzieć się co sądzicie o serialu :D Wybiorę odpowiedzi, które mi się bardzo spodobały ;3 

8. Co sądzisz o serialu? Nauczył cię czegoś?
9. Jaki jest twój ulubiony odcinek i dlaczego?
10. Chciałabyś w nim coś zmienić? A może coś ci przeszkadza/ nie podoba się?

Macie 10 pytań. Liczę na wasze odpowiedzi! Przy okazji wyników, dodam też swoje odpowiedzi na te ostatnie trzy pytania :) 


5 komentarzy:

  1. 1. Kevin i Heath
    2. Kira, Dallas, Złoty Złoty ;)
    3. Nie pamiętam ;/
    4. Austin - Mimi i Mike Moon
    Ally - Lester i Penny Dowson
    A rodziny Trish i Dez'a teź nie pamiętam ;/
    5. W marcu 2012r., ale kurde którego?! -,-
    6. Chapters&Chocios? 2 sezon
    7. Austin - Cassidy, Kira, Brook, modelka z Europy, Ally,
    Ally - Dallas i Austin
    Trish - T... (ugh... imie mi wylecialo xD)
    Dez - nikt? ;/
    8. Austin&Ally berdzo mi się podoba! Jest to bardzo ciekawy i fajny serial. Nauczyl mnie, że mimo wszystko nie można się poddawać, a prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko! <3
    9. Lubie wszystkie odcinki, a chyba najbardziej lubie Partners Parachutes :) Lubię go dlatego, że nareszcie powstaje Auslly! Austin i Ally wkońcu uświadomili sobie, że są w sobie zakochani i zostają parą <3
    10. Hmm... Trudne pytanie, ale chyba nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy mogłabyś podać jakiś nick? ;p

      Usuń
    2. Marta R5er <3
      Może być? Nie za bardzo wiem, jaki by dać inny nick xD

      Usuń
    3. haha spokoo ;D
      Quiz chyba przedłużę, nikt inny się nie wypowiedział ;c

      Usuń
  2. To może ja sobie poodpowiadam? ;)
    Pytanko 1: Szczerze?...Nie wiem. :D
    Pytanko 2: E to tak: Nelson, Megan i Kira. :D
    Pytanko 3: Nie wiem. Ja ich nie licze. Ja je oglądam. :D
    Pytanko 4: Ally: Lester i Penny Dawson, Austin: Mike i Mimi Moon, Dez: Rodziców nie wiem. Wiem że coś na "D"...Darek i Danuta? XD a siostra-Didi. :) Trish: mama i tata, brat J.J :D
    Pytanko 5: Hm? W marcu chyba...yyy...chyba 3 o ile moja niezawodna pamięć mnie nie myli XD
    Pytanko 6: W drugim sezonie. A jak ten odcinek się nazywał nie wiem. To ten w którym Auslly pierwszy raz się pocałowali <3
    Pytanko 7: Ally: Dallas, Austin i ten koleś z odcinka na Halloween...Eatan? Jakoś tak. Austin: Casidi, Kira, Brook i "Austin Moon jast mój chłopak" XD nie wiem jak ona ma na imię. :D Dez: Glamur kociak. Trish: Trent i Roger. :)

    I dodatkowe 3 pytania. To tak:
    1. Czy mnie czegoś nauczył? Nauczył mnie, że w życiu trzeba być twardym i ,że należy zawsze pokonywać swoje słabości i lęki (ale to wiedziałam już wcześniej) a i że Laura fajnie wygląda w różowych włosach XD
    2. Jaki mój ulubiony odcinek? Ten w którym Austin napisał piosenkę dla Ally <3<3<3 a czemu mi się podobał? Bo był romantyczny <3 a ja jestem nieuleczalną romantyczką XD
    3. I czy chciałabym coś zmienić? Hm? Raczej...chyba nie...Ten serial robią zawodowcy więc zaufajmy im XD

    No to tyle :)
    Buziaki :* Claudi

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )